נטפליקס הודיעה על העלאת המחירים הגבוהה בתולדותיה
שלושת המסלולים האפשריים של ענקית הסטרימינג יתייקרו, והזול ביניהם יעמוד על 9 דולר. המהלך צפוי להכניס לחברה כ-100 מיליון דולר בחודש, תקציב שיועבר לטובת הפקות מקור. השינוי חל באופן מיידי ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים יראו את השינוי בחודשים הקרובים

ענקית הסטרימינג, נטפליקס, הודיע שהיא מעלה את מחיריה באופן מיידי, דבר שגרם למנייתה לטפס ב-6% בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי.

נטפליקס (צילום: Shutterstock)

ההתייקרות תקפה לשלושת המסלולים האפשריים בנטפליקס, ולמעשה היא מהווה את ההתייקרות הגדולה ביותר שידעה החברה. המסלול הקל של נטפליקס יעלה מעתה 9 דולר (במקום 8 דולר), המסלול הסטנדרטי יעלה 13 דולר (במקום 11 דולר) ומסלול ה-4K יעלה מעתה 16 דולר (במקום 14 דולר).

אומנם לא מדובר בסכומי עתק, אך כאשר מחשבים את כמות המשתמשים בארה"ב (58.46 מיליון) ניתן לראות כי מדובר ברווח נוסף של כ-100 מיליון דולר בחודש. שינוי המחירים יחול בעבור לקוחות חדשים באופן מיידי, ובתוך שלושה חודשים בעבור לקוחות קיימים. ההתייקרות, בין 13% ל-18%, היא הגדולה ביותר מזה 12 שנים, אז השיקה את שירות הסטרימינג.

נטפליקס צפויה להכניס מאה מיליון דולר בחודש בעקבות ההתייקרות (צילום: נטפליקס)

ההתייקרות נוגעת למינויים בארה"ב, אך היא תגיע גם למדינות אחרות. עם זאת, ישנן מדינות שלא יושפעו מן המהלך, דוגמת מקסיקו וברזיל. הנהלת החברה מקווה שההכנסה הנוספת תסייע במימון של הפקות מקור, ההוצאה הגדולה ביותר שלה בשנים האחרונות. במהלך הרבעון השלישי של 2018 דיווחה נטפליקס על 137 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ביניהם 58.46 מיליון בארה"ב.

YOU MIGHT ALSO LIKE