משרד המשפטים חוזר בו: חלק מההימורים המקוונים אסורים
חוות דעת שהגיש המשרד טוענת כי חוות דעת אחרת, שפורסמה לפני 8 שנים שגויה. המסמך החדש מטיל צל על עתיד ההימורים האינטרנטיים של נבדה, ניו ג'רזי, דלאוור ופנסילבניה

חוות דעת משפטית של משרד המשפטים האמריקני שפורסם אתמול (שני) עשוי לאיים על אתרי ההימורים שחוצים גבולות של מדינות בארצות הברית, כגון אתרי פוקר.

חוות הדעת עלולה להביא להפסקת חלק מההימורים (צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

המסמך בן 23 העמודים מפרש את ה-Wire Act הפדרלי, שאוסר על הימורים חוצי גבולות. בחוות הדעת שפרסם המשרד, החוק מתייחס לכל סוג של הימורים כאלה, ולא רק להימורי ספורט.

חוות הדעת מסמנת תהפוכה בפרשנות החוק על ידי משרד המשפטים. בשנת 2011, בימי כהונת אובמה, הבהיר המשרד כי החוק לא מתייחס להימורים שאינם הימורי ספורט. חוות הדעת ההיא פתחה את הדלת עבור מדינות שחיפשו מקורות הכנסה נוספים, שהרחיבו את הלוטו כדי לאפשר לתושבים שלהם להמר באופן מקוון, כל עוד הם לא מהמרים על ספורט.

נבדה, ניו ג'רזי ודלאוור התירו הימורים מקוונים לאחר שחוות הדעת פורסמה בשנת 2011. פנסילבניה הפכה בשנת 2017 למדינה הרביעית שהתירה הימורים מקוונים. בשנה שעברה, רק כדי לסבר את האוזן, ההכנסות מהימורים באינטרנט עלו ב-21.6 אחוזים בניו ג'רזי, והגיעו לקרוב ל-300 מיליון דולר.

כעת טוען משרד המשפטים כי חוות הדעת הקודמת לא פירשה נכון את החוק.

YOU MIGHT ALSO LIKE