העיקר שגל גדות כבר בפנים: רשימת הכוכבות הכי לוהטות אי פעם בשמלות ערב
בין הכוכבות שנכנסו לרשימת שמלות הלוהטות ביותר בשמלות ערב אפשר למצוא גם את אנג'לינה ג'ולי, ניקול קידמן, היידי קלום, קייטי פרי, אמה סטון, רייצ'ל מקאדמס, קייט בקינגסייל, קיילי קואקו, ג'סיקה בייל, ג'וליאן מור, אמילי בלאנט, שרליז ת'רון וריהאנה

בין שאר טקסי הפרסים הרבים שמתקיימים בעונה זו של השנה אפשר למצוא גם את טקס פרסי המבקרים. במהלך השנים הכוכבים האהובים עלינו הפליאו במראות מדהימים לגמרי. לפני שהם מרשימים אותנו גם במהלך שנת 2019, שבנו לאחור על מנת להיזכר ברשימת הכוכבות הלוהטות אי פעם בשמלות ערב.



מדי שנה לפני תחילת הטקס, הכוכבים יוצאים אל השטיח האדום או הכחול. המפורסמים הגדולים ביותר בהוליווד מסנוורים אותנו בבחירות האופנתיות שלהם. גל גדות עשתה את זה בשמלה מנצנצת בצבע כסוף, כשהיא עלתה על השטיח הכחול ונראתה כמו אלילה מושלמת. כך היא נכנסה לרשימת השמלות הלוהטות ביותר לשנת 2018.

גם אנג'לינה ג'ולי הכתה את הוליווד בסנוורים, כשהגיעה לאחד מהאירועים של 2018 בשמלת קוקטייל נטולת כתפיות ומעוטרת נוצות. היידי קלום הפנטה את כולם בשמלת ערב בצבע גוף, עם שסע שחשף את רגליה עד לירך. גם מרי ג'יי בלייג' מופיעה ברשימה, עם שמלת זהב נוצצת.



גם קייטי פרי, אמה סטון וניקול קידמן נכנסו לרשימת הזוכות בתואר שמלת הערב הלוהטת ביותר ואנחנו מחכים לראות מה הכוכבות מכינות לנו לטקסים של שנת 2019. עוד ברשימה: רייצ'ל מקאדמס, קייט בקינגסייל, קיילי קואקו, ג'סיקה בייל, ג'וליאן מור, אמילי בלאנט, שרליז ת'רון, ג'ניפר לורנס, ג'ניפר אניסטון, נעמי ווטס, טיילור סוויפט, ריהאנה ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE