פיט דיווידסון גילה לקהל במופע שלו: הוא יצא עם חברה אחרי הפרידה מאריאנה גרנדה
נראה שכולם רוצים שדיווידסון ימשיך הלאה ויתגבר על הפרידה מארי ואם הדברים שהוא סיפר לקהל במופע הסטנד אפ שלו נכונים, כנראה שהוא כבר עשה את זה

בזמן האחרון נראה שכולם מעוניינים לשמוע שהקומיקאי, פיט דיווידסון, המשיך הלאה והתגבר על הפרידה מאריאנה גרנדה. מהדברים שהוא סיפר לקהל במהלך מופע סטנד-אפ שלו, שהתקיים לאחרונה בטרייטון מיוזיק הול, נראה שהוא כבר המשיך.



במופע גילה דיווידסון, שהוא יצא עם חברה לאחר פרידה מאריאנה גרנדה: "עשיתי כל מה שאפשר לעשות אחרי פרידה. עשיתי את כל מה שכל הדושבאגס עושים".

דיווידסון המשיך לספר לקהל, "הגעתי לסוהו האוס עם חברה שלי, שהיא, איך לומר, אישה משוחררת? התחברנו ואז שאלתי אותה, 'אוקי, איך הגודל של הגבריות שלי בהשוואה לאחרים?'. היא אמרה, 'טוב, זה נחמד, אבל זה כמו של גבר שחור ממוצע, אז זה נחמד, רק כמו הגודל של איבר גברי שחור ממוצע'. אז חשבתי, אוקי, זו זכות של גבר לבן".



אם עדיין לא שמעתם את השיר האחרון של גרנדה, Thank you, Next, נספר, שבשיר היא מתרברבת באיבר הגברי של דיווידסון פעמים רבות.

מאז טקס פרסי גלובוס הזהב שנערך לפני כשבוע בלוס אנג'לס, פורסמו לא מעט דיווחים על הפופולריות של דיווידסון באפרט פארטי, שהתקיימה לאחר הטקס. מקור סיפר, כי דיווידסון היה מוקף בנשים, "הוא היה במצב רוח טוב ודיבר עם חבורה של בנות. הוא קיבל תשומת לב נשית והוא אוהב את זה. אך לפני שמשהו מזה יתקרב אליו יותר מדי הוא פנה לשוחח עם החבר שלו, מאשין גאן קלי, והתמקד בו".

YOU MIGHT ALSO LIKE