כשר זה הזול החדש: הסופר בוואלי לוס אנג'לס ששובר את סטיגמת המחירים המוכרת
 "חשוב לנו שכל אדם יוכל ליהנות מארוחת שבת או כל ארוחה אחרת איכותית כשרה" מספרים בסופר הכשר ברסידה לוס אנג'לס, בו שמים דגש על עניין העלויות, שהפך עול בשנים האחרונות לטובת אלו המחפשים מצרכים כשרים בעיר במחיר שפוי. כעת נראה כי נוצרה עבורם תקווה למוצר איכותי ומשתלם כלכלית

חמש עשרה שנים עבד גוז'ף פאכנוש כמשגיח כשרות באיזור מגוריו בלוס אנג'לס והסביבה. מדי יום הוא היה עובר ממקום למקום, ממסעדה למסעדה, מחנות לחנות ומסופר לסופר ובודק את כשרות המוצרים בהם. "הייתי רואה את המחירים שהם גובים" אומר פאכנוש. זה לא סוד שמוצרים כשרים בדרך כלל יקרים יותר מהמוצרים הלא כשרים, מה שמקשה על משפחות רבות לקנות רק מוצרים כשרים, "חשבתי שאולי אפשר לעשות משהו טוב יותר" הוא אומר.

לפני כשנה החליט פאכנוש לשנות כיוון. הוא חבר לכמה שותפים ויחד הם החליטו לקחת סיכון כדי להביא בשורה חדשה בתחום המזון לתושבי קליפורניה והסביבה, "לקחנו סיכון גדול מתוך 'אמונה' שנעשה טוב ללקוחות שלנו". יחד הם החליטו לפתוח את סופר "מגה גלאט מארט", סופר שבו התושבים יוכלו למצוא אוכל כשר במחירים זולים שנוחים לכל כיס, ועם זאת לא להתפשר על טריות ואיכות המוצרים עם דגש על מוצרים ישראלים במטרה לתמוך בישראל שמעבר לים. "אני שומע כל הזמן שיש לאנשים בעיות והרבה אנשים לא יכולים להרשות לעצמם מוצרים כשרים, אז אנחנו מנסים להשאיר את המחירים נוחים וזולים כדי לסייע לאנשים לשים בשר על השולחן בשבת. המטרה היתה לתת משהו שאנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות במחירים נוחים. אני יודע שיש אנשים שגובים מחירים גבוהים רק בגלל הכשרות. אנחנו מנסים לתת להם את המחיר הטוב ביותר" אומר פאכנוש שמנהל ביום יום את הסופר.

"הוצאות המשאבים שלנו נמוכות יחסית ולכן אנחנו יכולים להשאיר את המחיר נמוך עבור הלקוחות" אומר פאכנוש. הסיכון שנטל על עצמו יחד עם שותפיו הוא די גדול שכן עסק שמוזיל מחירים בכל יום ולא רק בחגים או לטובת מבצעים מסויימים, עושה זאת לרוב תוך ידיעה שאם הרווח קטן העסק חייב להיות כמה שיותר יעיל, אבל עבורם הלקוח והמטרה חשובה יותר מהכל.

פאכנוש מגיע ל"מגה גלאט מארט" כל יום ונמצא שם מהרגע שהמקום נפתח ועד שאחרון הלקוחות עוזב. כל אדם שנכנס לחנות יתקבל על ידו בחיוך ויקבל הרגשה ביתית על ידו ועל ידי צוות עובדי הסופר הנאמנים "אנחנו מתמקדים בגישה אישית לכל לקוח. זה מקום בייתי וקטן מהסופר מרקט הגדול שאיש לא מכיר אותך. אני שם כל בוקר מדבר עם הלקוחות ומקבל אותם בחיוך".

 למרות שמוגדר כסופר ביתי, "מגה גלאט מארט"הוא רחב מימדים ובעל מעברים נוחים ורחבים. בימים אלו בהם התרגלנו להזמין הכל אונליין גם שם הבינו את הצורך וניתן להזמין באינטרנט גם מהסופר הכשר הביתי המיוחד משלוח מקומי או לבצע הזמנה ולאסוף את המשלוח בחנות ולהנות משטח חנייה מרווח. עבור אלה המעדיפים להזמין, הם יכולים לסמוך כי המשלוח יגיע  במועד ולא מאוחר יותר "לנו" אומרים בסופר "משלוח מאוחר אינו שונה ממשלוח שלא הגיע כלל. שניהם אינם עומדים בציפיות הלקוחות".

במקום תוכלו למצוא מגוון מוצרים כשרים החל מפירות וירקות טריים, לחמים טריים, ומגוון רחב של מוצרים מוכרים ישראלים כמו: 'אסם', 'תלמה', גבינות כשרות, דגים, עוף ובשר ואף אוכל מוכן טרי במעדנייה- הכל בדגש על איכות. "לקחנו את הזמן לעשות בדיקת רקע על כל הספקים שלנו ואנחנו עושים עסקים רק עם ספקים אשר עומדים בתקן שלנו" אומרים הבעלים.

גולת הכותרת של המקום הוא הבשר האיכותי. "אנחנו מוכרים רק בשר 'בית יוסף' והאיכות הטובה ביותר במחירים הכי זולים לכל המוצרים, אבל בעיקר בבשר" אומר פאכנוש. בשל היותו משגיח כשרות במשך שנים כה רבות, יודע פאכנוש לזהות בשר כשר איכותי ועל זה הוא לא מוכן להתפשר. למרות זאת, הבשר האיכותי שתמצאו כאן הוא במחיר הנמוך ביותר באזור. "הבשר והדגים ומוצרי הדלי שלנו הם בהחלט ה- best seller שלנו. אנשים אוהבים וחוזרים לקנות אותם שוב ושוב".

מוצרים אחרים גם מקבלים יחס מיוחד "אנחנו מאוד קפדנים ומקפידים על האיכות של המוצרים שלנו שנמצאים במדפים. אני מנסה לבדוק מה הכי איכותי. אם יש 30 סוגי שוקולדים וחלק לא איכותיים, אז אני לא אשים את כולם. אני בוחר את אלו האיכותיים ביותר, ואותם אני שם על המדף שלי, ועדיין אפשר למצוא אותם כאן במחיר הזול ביותר בשוק".

המקום פתוח כמעט שנה אבל המלאכה מרובה והמחשבה על טובת הלקוחות אף פעם לא נגמרת עבור הבעלים והעובדים ב"מגה גלאט מארט". בימים אלו, מתבצעים במקום שיפוצים במטבח כדי להגדיל את היצע המאכלים שמכינים במקום שעושה גם קייטרינג כשר המתמחה באוכל מפרס, המזרח התיכון, צפון אפריקה ומאירופה. עד כה ניתן היה למצוא במעדנייה מגוון של מאכלים, פרי ידיו של פאכנוש כגון: קבב, בוריטו, סלטים ישראלים ועוד מטעמים. עם פתיחת המטבח החדש בחודשיים הקרובים מגוון המאכלים יגדל ויכלול אוכל לשבת, דגים שונים כמו סלמון, מאכלי בשר כמו גולש, קוסקוס ועוד מאכלים רבים טריים, כשרים ואיכותיים ובמחירים נוחים לכל כיס. במטבח המתחדש יאפו לחם ופיתות טריות ואף יחזרו לאפות גם את לחם הלבש הגיאורגי המפורסם שהיה כל כך ייחודי ב"מגה גלאט מארט" והפיץ ניחוחות במקום בכל יום, כל היום.

ימים מרגשים וחדשים מצפים לבעלים ולצוות עובדי "מגה גלאט מארט" המתחדש שפותח את שעריו בכל יום עבור לקוחות רבים ותיקים וחדשים. כל יום מסמל עבורם עוד משפחה שיכולה להרשות לעצמה ארוחה כשרה, טרייה, איכותית ולא מתפשרת, במחיר תחרותי נמוך שאין שני לו באזור.

לינק לאתר: https://www.megaglattmart.com/

6114 Reseda Blvd, Reseda, CA 91335 :כתובת

YOU MIGHT ALSO LIKE