פעם שלישית גלידה? בית המשפט שוב דוחה את ההאשמות של אשלי ג'אד נגד הארווי ויינשטיין
השחקנית פנתה לבית המשפט בפעם השנייה, אך שוב נדחו ההאשמות שלה, לפיהן ויינשטיין הטריד אותה מינית במהלך פגישה בחדר בית מלון בשנות התשעים

זו  הפעם השנייה ששופט בית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס דוחה את טענותיה של השחקנית, אשלי ג'אד, לפיהן הארווי ויינשטיין הטריד אותה מינית. לדברי ג'אד המקרה המדובר אירע באמצע שנות התשעים, כשהיא נפגשה עם ויינשטיין בחדר בבית מלון.



השחקנית היתה אחת הנשים הראשונות שיצאו נגד ויינשטיין בתקשורת וסייעה בקידום תנועת #meToo. היא טענה שוויינשטיין ניסה לגרום לה לתת לו עיסוי והזמין אותה לראות אותו מתקלח. בחודש אפריל שעבר, הגישה ג'אד תביעה בטענה שוויינשטיין פגע בקריירה שלה בתגובה על סירובה.

בחודש ספטמבר שעבר, קבע השופט, פיליפ גוטיירז, שג'אד לא יכולה לטעון להטרדה מינית משום שלא היו לה יחסים מקצועיים עם ויינשטיין באותה עת. השופט אפשר לג'אד להמשיך עם טענותיה בגין השמצה ונקמה. מאז, שינה המחוקק בקליפורניה את החוק בנושא הטרדה מינית, כך שהוא כולל במפורש דירקטורים ויוצרים בין אנשי המקצוע עליהם חל החוק.



עורכי דינה של ג'אד טענו כי התיקון בחקיקה יחול באופן רטרואקטיבי ויאפשר לה לטעון להטרדה מינית. אך בפסק הדין השופט גוטיירז קבע כי החוק החדש אינו חל על הטענות של ג'אד.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE