חשוכי מנחה: לראשונה זה שלושים שנה טקס האוסקר יתקיים ללא מנחה
אחרי שקווין הארט ויתר על התפקיד מפיקי הטקס עומדים בפני אתגר לא פשוט נוכח ההחלטה של האקדמיה לקולנוע לבצע מהלך שלא בוצע במשך שלושים השנה האחרונות

מדווחים אחרונים עולה, כי הטקס השנתי של פרסי האקדמיה לקולנוע, טקס פרסי האוסקר, יערך השנה ללא מנחה. זאת, לאחר שהארגון ויתר על איתור כוכב שיסכים לקחת על עצמו את התפקיד. במקום, יגויסו כוכבים שונים כדי לומר דברים.



עם זאת, נותרו רק שישה שבועות עד למופע המתקיים בשידור חי בתיאטרון דולבי, שבהוליווד קליפורניה. המועד המתקרב מעמיד את המפיקים מול אתגר לא פשוט כשהם נדרשים למצוא כוכבים מתאימים שיהיו מוכנים לקחת חלק במופע שממילא מלא בכוכבים. האתגר הלא פשוט מגיע שבועות ספורים לאחר שהשחקן, קווין הארט, שהוכרז כמנחה טקס האוסקר לשנת 2019, החליט לוותר על התפקיד.

כזכור, הארט שקיבל את התפקיד החליט לוותר עליו לאחר שבטוויטר הועלו מחדש הערות הומופוביות שהוא העיר בעבר. העלאת ההערות הביא את האקדמיה לקולנוע להציב לו אולטימטום: הוא יכול היה להתנצל על הדברים בהודעה רשמית ולהישאר המנחה של הטקס לשנת 2019 או שהם יבטלו את הצעתם למנותו לתפקיד אם הוא לא יביע חרטה.



בסופו של דבר, בחר הקומיקאי לוותר על ההזדמנות, "אני הולך להיות אני ולעמוד על העקרונות שלי. ללא קשר לאקדמיה, אני מודה ומעריך את ההזדמנות שניתנה לי. אם היא תיעלם לא נגרם נזק כלשהו". כך אמר הארט בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו. עם זאת, וללא קשר לוויתור שלו על התפקיד הארט התנצל בפני קהילת הלהט"ב על הדברים שאמר בעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE