סיכום היום בבורסה: האם המדדים החשובים החלו במגמת התאוששות?
לראשונה מזה 4 חודשים, הדאו ג'ונס רשם ארבעה ימים חיוביים רצופים. על רקע עלייה באפל, גם מדד הנאסד"ק זינק. אפל החלה במגמת העלייה לאחר המהלומה שספגה בחודש שעבר

המסחר בבורסה בניו יורק ננעל לפני שעה קלה במגמה חיובית לאחר ששלושת המדדים החשובים סיימו את היום עם תוספות לערכם. הדאו ג'ונס הצליח לסיים ארבעה ימים רצופים במגמה חיובית לראשונה מזה ספטמבר.

הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

מדד הדאו ג'ונס רשם עלייה של 91.67 נקודות והגיע ל-23,879.12 במה שהיווה את היום הרביעי הרצוף שבו המדד החשוב מוסיף לערכו. מדד ה-S&P500 עלה ב-0.4% וסיים עם ערך של 2,584.96 נקודות. למרות שמדובר בעלייה מזערית, גם מדד זה רשם את יומו החיובי הרביעי ברציפות לראשונה מאז ספטמבר אשתקד. על רקע עלייתה של מניית אפל, מדד הנאסד"ק עלה ב-0.87% והגיע ל-6,957.08 נקודות.

ביצועי מניית אפל בחצי השנה האחרונה על רקע חנות הדגל של החברה בהונג קונג (צילום: גוגל / Shutterstock)

כאמור, המנייה של אפל החלה בהתאוששות לאחר המהלומה שספגה בסוף חודש דצמבר בעקבות שנמוך התחזית הכלכלית ע" טים קוק, מנכ"ל החברה. היום נרשמה עלייה של 1.7% והמנייה הגיעה ל-153.31 דולר ליחידה. רק לפני כשבוע עמדה המנייה על 142.19 דולר ליחידה, כך שמדובר בעלייה משמעותית בתוך פרק זמן קצר. עם זאת, חשוב לזכור כי בתחילת אוקטובר האחרון, ערך המנייה עמדה על 232.07 דולר ליחידה.

YOU MIGHT ALSO LIKE