בראד מוטרד: זרים מפקחים על הילדים שלו ואנג'לינה לא מזמינה אותו ליום ההולדת של זהרה
בתם המשותפת של ג'ולי ופיט חוגגת יום הולדת 14 וג'ולי לא כללה את פיט ברשימת המוזמנים למסיבה. זאת בעוד שפיט כועס על כך שילדיו לא נמצאים איתו ובמקום מבלים זמן עם שומרי ראש וזרים שהוא לא מכיר

אנג'לינה ג'ולי (43) לא כללה את בעלה לשעבר, בראד פיט (55), ברשימת המוזמנים למסיבת יום ההולדת ה-14 של בתם המשותפת, זהרה. מסתבר שלמרות הסכם המשמורת עליו חתמו השניים לאחרונה, עדיין שוררת ביניהם טינה "אנג'לינה עדיין חשה טינה מתמשכת כשמדובר בעניינים כמו להזמין את בראד למסיבת יום הולדת". בינתיים, פיט לא אוהב את העובדה ששומרי הראש של ג'ולי ואנשים זרים שהוא מעולם לא פגש נמצאים בסביבת ילדיו ומשפיעים עליהם.



מסתבר שג'ולי נתנה לשתי בנותיהם הצעירות, שילו (12) וויויאן (10) לצאת לקניות עם שומר הראש שלה וזה הכעיס את פיט. מקור אמר, כי פיט כועס שג'ולי המנוכרת מאפשרת לשומרי ראש או לזרים אחרים, שאינם ההורים, לפקח על הילדים שלהם בצורה כזו. הוא מרגיש שהוא זה שצריך להיות עם הילדים שלו ולא אנשים אחרים שהוא בקושי מכיר.

"בראד מאוכזב משום שהוא לא מקבל יותר זמן לגדל את הילדים שלו. הצד הגרוע ביותר של הגירושים עבור בראד הוא לא לאבד את אנג'לינה, אלא העובדה שהוא כבר לא רואה את הילדים שלו על בסיס יומיומי. בראד כועס כי הוא לא יכול לקבל יותר מקום בגידול הילדים ולא אוהב את העובדה שהם מבלים עם שומרי הראש או עם עוזרים אחרים שאנג'לינה שוכרת על מנת לעזור, בעוד שבראש לא זוכה להיפגש איתם". כך סיפר מקורב לפיט.



התקשורת בין בני הזוג לשעבר מתנהלת רק דרך עורכי הדין שלהם ונראה שמתנהלת ביניהם מלחמת גירושין אמתית ופיט רק הופך ממורמר יותר.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE