"לבן שלי מגיע צדק": מורה גררה בן 9 עם אוטיזם במסדרונות ביה"ס
סערה גדולה התחוללה במהלך סוף השבוע עם פרסום תיעוד מתוך בית ספר יסודי בקנטקי. המורה פוטרה מעבודתה ובהמשך נעצרה בגין תקיפה מדרגה רביעית. אביו החורג של הילד: "היא לא הלמה בו ללא הבחנה, אבל היא התעללה בילד. מי שעושה את זה צריך לשבת לכלא"

"טראומה רגשית", כך תיארה אנג'ל נלסון, אמו של ילד בן 9 עם אוטיזם, את שעבר על בנה לאחר שמורה בבית ספר בה לומד גררה אותו באופן פיזי במסדרונות מוסד הלימוד.

מתוך מצלמות האבטחה שהוצבו בתוך בית הספר (צילום: פייסבוק)

ביום ראשון העלתה נלסון תיעוד של האירוע אל דף הפייסבוק שלה. לטענתה, מדובר בצילומים מה-24 באוקטובר בבית הספר היסודי בעיר וורטלנד (קנטקי), הממוקמת כ-100 מייל דרומית מבירת אוהיו, קולומבוס. יממה לאחר הפרסום, אנשי משרד החינוך במחוז אישרו שהמורה שתועדה בסרטון "אינה עובדת יותר בבית הספר".

בסרטון נשמעת המורה כשהיא שואלת את הילד הקטן אם הוא רוצה ללכת, והילד נשמע משיב בשלילה לפני שהוא נגרר לאורך המסדרון. "לבן שלי מגיע צדק", אמרה נלסון, שטענה שבנה סובל מאוטיזם, הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות (ADHD), הפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD), חרדה ומגבלת דיבור.

כאמור, אתמול פרסם משרד החינוך במחוז הודעה ובה נאמר כי "מחוז החינוך פעל לפי פרוטוקול הבטיחות ברגע שנודע על אירוע זה. נוצר קשר עם ההורה באופן מיידי והתלמיד הועבר לטיפול אצל האחות של בית הספר, ולאחר מכן הופנה לטיפול רפואי חיצוני. שירותי הרווחה (Child Protective Services) הוזעקו ומשטרת מדינת קנטקי פתחה בחקירה. המורה המדוברת אינה עובדת יותר בבית הספר", כלשון ההודעה.

על פי משטרת המדינה בקנטקי (Kentucky State Police), המורה נעצרה בגין תקיפה פיזית מדרגה רביעית, ובבוקר יום רביעי היא תובא בפני שופט. בפוסט שהעלתה לפייסבוק הסבירה נלסון שבנה טען שהמורה זרקה עליו כיסא בתוך הכיתה, אולם אין מצלמות אבטחה בתוך הכיתות ועל כן יהיה קשה מאוד להוכיח שזה אכן קרה. "בגלל מגבלות הדיבור של בני, כנראה שלא באמת נדע מה קרה שם", היא אמרה. אביו החורג של הילד, קיילפ נלסון, סיפר לתקשורת המקומית שלדעתו המורה "צריכה לראות את בית כלא מבפנים". "כן, היא לא הלמה בו ללא הבחנה, אבל היא התעללה בילד. מי שעושה את זה צריך לשבת לכלא", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE