בזמן שהכוכבים בילו בטקס גלובוס הזהב: קווין ספייסי נעצר על מהירות מופרזת בדרכו מבית המשפט
עד לפני זמן קצר היה ספייסי אחד הכוכבים הגדולים של טקס גלובוס הזהב. אך השנה במקום לחגוג עם כולם בטקס הוא מצא את עצמו בדיון בבית המשפט כשלאחר מכן, בדרכו הביתה, נעצר על ידי המשטרה על נהיגה במהירות מופרזת

לאחרונה מנהל השחקן, קווין ספייסי, מפגשים שבים ונשנים עם החוק. הכוכב כמעט קיבל דו"ח על נהיגה במהירות מופרזת כשהיה בדרכו הביתה מדיון בבית המשפט, שם דחה את ההאשמות נגדו בגין תקיפה מינית.



מדובר רשות שדות התעופה של וושינגטון נמסר, כי "קווין ספייסי נעצר על ידי שוטרי רשות שדות התעופה במטרופולין וושינגטון על מהירות מופרזת. השוטרים נתנו לספייסי אזהרה מילולית ולא רשמו לו דו"ח".

שעות ספורות לאחר מכן, ישב הכוכב בבית המשפט המחוזי בננטאקט, שם דנו בכתב האישום שהוגש נגדו בגין תקיפה מינית של נער בן 18, בננטאקט, מסצ'וסטס, בשנת 2016. במהלך הדיון ספייסי נראה רגוע בעוד שהוטל עליו צו הרחקה מהקרבן ומבני משפחתו. כמו כן, בית המשפט הורה על תיעוד נתונים מהטלפון הסלולרי של הקרבן לכאורה, מחודש יולי 2016 ועד שישה חודשים לאחר האירוע.



ספייסי כפר, כאמור, בהאשמות נגדו. הדיון הבא בענייניו מתוכן להתקיים ב-4 במרס בשעה 11 בלילה. נוכחות השחקן אינה נדרשת, אך הוא חייב להיות זמין בטלפון.

YOU MIGHT ALSO LIKE