מתערב וכותב: המלכה אליזבת' *לא* תאהב את מה שאבא של מייגן מרקל מתכנן לעשות
תומס מרקל מוטרד מהביקורת על בתו, מייגן, בעקבות הסכסוך בינה לבין קייט מידלטון, ומתכנן לכתוב ספר על החיים עם בתו ועל הזיכרונות הנעימים משנות ילדותה

לאחר שהוא התערב בסכסוך בין בתו, מייגן מרקל, לבין קייט מידלטון, הודיע תומס מרקל, כי הוא מתכנן לכתוב ספר על בתו הדוכסית. תומס דיבר בתקשורת על המצב בין שתי הגיסות ואמר, "אם יש איבה בין מייגן לבין קייט הם צריכות להניח לפערים. אני מוטרד מאוד מהביקורת על מייגן ... אני לא חושב שזה מגיע לה, ואני לא חושב שהיא עושה שליש מהדברים בהם היא מואשמת ... אני לא מאמין שמייגן מנסה לפגוע בה באופן כלשהו. אני לא מאמין שמייגן גרמה לקייט לבכות. קודם כל אני חושב שקייט היא אישה חזקה יותר ... קייט היא גיבורה. אני לא רואה אותה חלשה כל כך ... אני חושב שקייט יודעת שהיא נמצאת בעמדה חזקה יותר מזו של מייגן".



אחרי הדברים האלה, הודיע תומס בראיון למקור אחר, כי יכתוב "על השנים הטובות עם הבת שלי ועל הזיכרונות הנעימים שלי משנות התבגרותה". אם שכחנו לרגע, גם סמנתה מרקל כותבת ספר על אחותה למחצה, מייגן. מכאן נראה שצוות אנשי התקשורת של ארמון קנזינגטון צפוי לעבוד שעות נוספות.

תומס אמר, כי הסיבה לכך שהוא משתף בחייו האישיים עם מייגן ובמצב המשפחתי הנוכחי היא השתיקה של בתו ושל הנסיך הארי. "אם הם ירצו לדבר איתי פעם, אולי כדאי שאני אשתוק קצת. אך בינתיים לא אהיה נזיר במנזר ואקח על עצמי שבועת שתיקה", כך תומס. 



עוד טוען אביה של הדוכסית מסאסקס, כי הוא מדבר עם התקשורת מתוך הגנה עצמית, "אני לא יכול לשתוק כי הם פתחו את הדלת למיליון אנשים שמבקרים אותי ואת משפחתי. בשורה התחתונה, לא עשיתי שום דבר שמגיע לי יחס כזה. אני לא יכול לחתוך את הלשון שלי ולא לדבר שוב".

האם גם את הספר הוא כותב כהגנה העצמית וממש בלי קשר לרצון בתשומת לב או בתשלום גדול?

YOU MIGHT ALSO LIKE