לאחר 104 שנים: חנות הדגל של Lord & Taylor במנהטן נסגרה במבצעים שלא חלמתם עליהם
החנות נמצאת באותו מקום מאז 1914, אך לאחרונה הבניין שבו היא שכנה נמכר ל-WeWork. בעלי הרשת רוצים להתמקד ב"הזדמנות הדיגיטלית"

לאחר 104 שנות פעילות, חנות הדגל של רשת Lord & Taylor בשדרה החמישית נועלת את שעריה לנצח. חנות הכלבו הוותיקה נסגרה אתמול (רביעי) אחר הצהריים, לא לפני שהיא ערכה מחירת חיסול שהותירה את כל קומות החנות ריקות לחלוטין.

נוסטלגיה. הבניין נמכר ל-WeWork בתמורה ליותר מ-850 מיליון דולר (צילום: Shutterstock)

לקראת הסגירה, בגדים שהתנוסס עליהם תג מחיר של מאה דולר, נמכרו ב-5.99 בלבד, ונעלי מעצבים שעולים בדרך כלל שש-מאות דולרים, עלו אתמול פחות ממאה.

בניין הרשת, בן ה-11 קומות, נמכר ביותר מ-850 מיליון דולר לחברת WeWork שמשווקת חללי עבודה.

למרות סגירת חנות הדגל, הרשת ממשיכה להתקיים ומפעילה 45 חנויות קטנות יותר, בעיקר בחוף המזרחי. בנוסף, סחורה של הרשת משווקת גם באתר האינטרנט של וולמארט.

סגירת הסניף בשדירה החמישית היא רק דוגמא אחת לכלכלה המשתנה, שבה ענקיות הקמעונאות ברשת מקשות על רשתות הענק הפיזיות שפזורות ברחבי המדינה. חברת הענק הקנדית הדסונ'ס ביי, שמחזירה ברשת Lord & Taylor מאז שנת 2012 הודיעה כי היא סוגרת את סניף הדגל ועוד כמה סניפים כדי "להתמקד בהזדמנות הדיגיטלית ובהתחייבות להגביר את הרווחיות".

הרשת הוותיקה הוקמה על ידי שני בני דודים אנגלים - סמואל לורד וג'ורג' וושינגטון טיילור, בשנת 1826 במנהטן, והייתה אחת מחנויות הכלבו הגדולות הראשונות בארצות הברית. עד שנת 1914 עברה החנות כמה מקומות בעיר, עד שהתמקמה בבניין המפורסם בשדרה החמישית.

YOU MIGHT ALSO LIKE