קיילי ג'נר, מאחוריך: בשקט, בשקט ובלי ששמתם לב, ליידי גאגא השיקה אתר טיפוח ויופי
בחודש פברואר, הגישה הזמרת בקשה לבעלות על הסימן המסחרי Haus Beauty. האתר כבר באוויר אך הוא ריק ממוצרים ועדיין לא ברור מתי המעריצים יוכלו למרוח על עצמם את הקרמים של גאגא

בלי שריהאנה או קיילי ג'נר שמו לב, הזמרת, סטפני גרמנוטה הלא היא ליידי גאגא (32), השיקה אתר טיפוח ויופי בשם Haus Beauty. למרות שהוא עדיין ריק, המעריצים יכולים להזין את כתובת האימייל שלהם ולהצטרף לרשימת המנויים, על מנת לקבל התראות וחדשות. הנה כאן: https://www.hausbeauty.com/



בחודש פברואר שעבר הזמרת הגישה בקשה לבעלות על הסימן המסחרי Haus Beauty, שמכסה את כל הקשור בעולם הקוסמטיקה והטיפוח. אף על פי שגאגא לא היתה פעילה בכוון האמור עד כה, נראה ששנת 2019 תהיה השנה בה היא תזכה בפרסים בתחום המשחק, אך גם תשיק מיזמים בעולם היופי.

ריהאנה הגישה בקשה לבעלות על הסימן המסחרי Fenty בשנת 2014, אך השיקה את המותג באופן רשמי רק בשנת 2017. אנחנו מקווים שגאגא לא מתכננת להמתין יותר מדי עם הרחבת האימפריה שלה, למרות שרק לאחרונה היא עלתה עם מופע הבכורה שלה, Anigma, בארנה של מתחם MGM Grand, בלאס וגאס.



ברגע שגאגא תוציא לאור את סדרת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה שלה, היא תצטרף לרשימה ארוכה של מפורסמים ומפורסמות שעשו את אותו הדבר, בהן גם ג'סיקה אלבה, דרו ברימור, ג'ניפר לופז, פריס הילטון, קים קרדשיאן ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE