סופסוף הוא נחשף: קעקוע הפנים החדש של ג'סטין ביבר
ביבר הוא לקוח ותיק בשוק הקעקועים ונראה שאלה שכבר יש על גופו דרשו מאות שעות על עבודה. רבים מהקעקועים כוללים מחווה לאל כך גם הקעקוע האחרון, שנמצא מעל לגבה הימנית

חודשיים חלפו מאז דווח על קעקוע הפנים החדש שכוכב הפופ, ג'סטין ביבר, קיבע על עצמו והנה, בדיוק עם תחילת השנה החדשה, אנו זוכים למבט מקרוב על היצירה המדוברת. 



הזמר זוכה הגראמי צולם על ידי אמן הקעקועים, גונת'ן "ג'ונבוי" ואלנה, שגם שיתף את התמונה בחשבון האינסטוש שלו. בתמונה אפשר לראות שביבר קעקע את המילה Grace מעל לגבה הימנית שלו.

את התמונה ליוו הדברים של ג'ונבוי: "2018 היתה לא פשוטה עבורי, הן בקעקוע והן בעבודה פנימית שלא חשבתי שאצטרך להתמודד... כל כך הרבה פעמים רציתי לוותר על אלוהים, אבל אז נזכרתי מה המטרה שלי בעולם הזה, בזכות אנשים כמוך, שעושים אצלי קעקועים וחולקים את המאבקים שבחייהם, את החרדות, את האהובים שאבדו, את הזיכרונות ואת הניצחונות, דרך הקעקועים הקטנים האלה, שיש מאחוריהם משמעות גדולה. תודה ללקוחות שלי שהפכו לחלק מהחברים הכי טובים שלי, אני אוהב את כולכם, חסד האלוהים מסייע לנו עם החולשות וזה באמצעות האהבה של האל שאנחנו כאן בשנת 2019".



בכל מקרה, ביבר הוא לקוח ותיק בשוק אמנות הקעקועים, כשאלה שכבר יש עליו דרשו מאות שעות של עבודה ורבים מהם כוללים מחווה לאל. הוא ואשתו, היילי בולדווין, חולקים את האהבה לקעקוע הגוף, שכן גם לה יש יותר מתריסר קעקועים קטנים ועדינים שיצר ג'ונבוי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE