חוגגים ללא הכרה: השנה החדשה הכתה בפניה של כריסי טייגן עם... מטריה
ליידי גאגא מעיפה את סלין דיון (בקטע טוב), דמי לובטו מפרסמת תובנות חדשות ולא מפסיקה להודות; וכריסטינה אגילרה עושה בחירות אופנה משונות וגורמת למעריצים לתגובות קומיות

המפורסמים האהובים עליכם קיבלו את השנה החדשה בכל מיני דרכים שונות ומשונות.



אך האופן בו כריסי טייגן קיבלה את השנה החדשה מתעלה, כנראה, על כל הסיפורים. צפו:



טייגן, שהנחתה מופע טלוויזיה בשידור חי, נפגעה הישר בפניה מהמטריה של לסלי ג'ונס, כששתיהן ביקשו להתחבק על הבמה, במהלך חגיגת השנה החדשה של NBC, בטיימס סקוור, ניו יורק. בדיוק כשטייגן התקרבה אל עבר ג'ונס המטריה פגעה בפניה. אאוצ'. זה קרה בדיוק לאחר הספירה לאחור כשהכדור המנצנץ המפורסם ירד על מנת לסמן ששנת 2019 הגיעה. קארסון דיילי לגם מהשמפניה וטייגן רצתה לתת חיבוק לג'ונס, שהנחתה את הערב לצדה. זה לא עבד טוב והמטרייה בה אחזה ג'ונס נתקעה היישר בפניה של טייגן.



זמן מה קודם לכן, כחלק מחגיגת ערב השנה החדשה המתוקשרת בעולם, בטיימס סקוור, הופיעה כריסטינה אגילרה. אך משום מה המעריצים שלה לא התלהבו מהתלבושת שהיא בחרה לעצמה לערב החגיגי. כמה מהם השוו אותה לליז מקגווייר, כוכבת סרטי הקומדיה לילדים, והעלו לרשתות החברתיות תגובות קומיות בהתאם, כמו זו למשל:



מהבחירות האופנתיות שלה, אגילרה סגרה את שנת 2018 בהופעה מחשמלת עם רצף של מיטב להיטיה הגדולים אותם היא ביצעה בקול המושלם שלה, כמו תמיד. הערב כלל גם מופעים של שורה ארוכה של כוכבים, בהם גם קמילה קבליו, שון מנדס, דואה ליפה והניו קידס און דה בלוק.



בינתיים, בלאס וגאס, סלין דיון נהנתה כאילו אין מחר מהופעת פתיחת השנה של ליידי גאגא, Anigma. הדיווה לקחה פסק זמן מהמופע הקבוע שלה במלון Caesar’s Palace, על מנת להגיע לאולם במתחם MGM וצולמה במהלך ריקוד סוער. דיון צפויה לסיים להופיע באופן קבוע בעיר בחודש יוני 2019 ואז כבר לא תוכל לקפוץ לראות הופעות של אמנים אחרים מעכשיו לעכשיו.



לסיום נעדכן בתובנות של הזמרת, דמי לובטו, שהכריזה באינסטוש ש"לעולם לא אקח עוד יום בחיים כמובן מאליו". הדברים של לובטו מגיעים כחלק ממבט לאחור על השנה שחלפה, במהלכה חייה כמעט נגדעו בעקבות מנת יתר. לובטו הרהרה באירועי 2018 ושיתפה את העוקבים בתודה גדולה על שתמכו בה: "אני אסירת תודה על השיעורים שלמדתי השנה. תודה על המעריצים, החברים, המשפחה וכל מי שתמך בי מהלך השנה. האל יברך".



שתהיה שנה טובה, כבר אמרנו?

YOU MIGHT ALSO LIKE