חיפושית על יאכטה יוקרתית: פול מקרטני נהנה מארוחה על יאכטה מפוארת של מיליארדר ישראלי
בזמן שהאוליגרך, רומן אברמוביץ', ממתין לחידוש אשרת הכניסה שלו לבריטניה, הוא והמוסיקאי האגדי, מקרטני, נפגשו לארוחת צהריים על היאכטה המרהיבה שלו, שעוגנת בימים אלה לחופי האי הקריבי, סנט ברתלומי

החיפושית, פול מקרטני (76), אשתו, ננסי שבל (59), ובתו מעצבת האופנה, סטלה מקרטני, צולמו כשהם עולים על סיפון היאכטה, אקליפס, של בעלי קבוצת צ'לסי, רומן אברמוביץ'. השלושה היו בדרכם לארוחת צהריים, עם המיליארדר הישראלי-רוסי, שנאסר עליו להיכנס לבריטניה.


בדרך לארוחת צהריים בסטייל, מקרטני

האוליגרך עדיין ממתין לחידוש אשרת הכניסה שלו לבריטניה ובזמן שהוא שוהה ביאכטה שלו, שעוגנת באי הקריבי סנט ברתלומי, הוא ניצל את הזמן על מנת להיפגש עם מקרטני. מוקדם יותר השנה, קיבל אברמוביץ' קיבל אזרחות ישראלית, מה שיאפשר לו להיכנס לבריטניה ללא צורך באישורים מיוחדים. האיסור על כניסתו לאי הבריטי קשור בעיכוב חידוש אשרת המשקיע שלו, מעצם הקרבה שלו לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שנענש בעקבות שערוריית הרעלת סלסברי.


ניצל את הזמן למפגש חברים, אברמוביץ'

מקור מסר, כי למרות שאברמוביץ' אוחז בדרכון ישראלי הדלת האחורית לבריטניה לא פתוחה בפניו, "יש קשת שלמה של אפשרויות בהן ניתן לעשות שימוש על מנת למנוע מאברמוביץ' להיכנס למדינה".


קופצת על הסיפון, ננסי שבל

בכל מקרה, הגלות האמורה אפשרה לאברמוביץ' לבלות זמן רב יותר על הספינה המדהימה שלו. מחירה של היאכטה שהוא קנה בשנת 2010, עומד על קרוב ל-300 מיליון דולר, ובשעת רכישתה היא נחשבה ליאכטה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. מדובר, כנראה, בצעצוע היקר ביותר של אברמוביץ', כאשר עם השדרוגים והתחזוקה המחיר מגיע ליותר ממיליארד דולר.


תנופה מצוינת, מקרטני

אנחנו בטוחים שמקרטני, אשתו ובתו, נהנו ולא רק מהמנות שהוגשו להם בארוחה הזו.

YOU MIGHT ALSO LIKE