קניה ווסט משיק התקפה מחודשת על דרייק: גם הפעם הסיבה לכך היא ה"הלנה" של דורנו
מערכה נוספת נפתחה בסוף השבוע האחרון במלחמת ווסט-דרייק: הפעם ווסט כועס על דרייק משום שעקב אחר אשתו, קים קרדשיאן, באינסטגרם. זה חודשים שהשניים מסוכסכים, לאחר שבאחד הלהיטים שלו רמז דרייק לכך ששכב עם קרדשיאן

אלה הציוצים שהעלה קניה ווסט לחשבון הטוויטר שלו ומחק זמן קצר לאחר מכן: "לא ידעתי עד הבוקר שדרייק עקב אחרי אשתי באינסטגרם בחודש ספטמבר". אך אלה לא היו כל הדברים שכתב ווסט. הוא הוסיף, "הייתי צריך להעלות את זה כי זה הדבר הכי משוגע מכל וראיתי את זה רק הבוקר".



ווסט ודרייק מסוכסכים מאוד לאחרונה. כידוע, ווסט ואשתו, קים קרדשיאן, האשימו את דרייק באיומים פיסיים על משפחתם. מה שמעצבן את ווסט היום, הוא העובדה שרבים חשבו שדרייק רמז לכך שהוא שכב עם קרדשיאן, בזמן שהיתה במערכת היחסים עם ווסט. השיר שהחל את המלחמה הזו הוא הלהיט האייקוני של דרייק, In My Feelings, במהלכו עוסק דרייק ב"קיקי", שם החיבה של קים.



בפוסטים שהעלה ווסט במהלך סוף השבוע, הוא כתב "תארו לעצמכם שיש להם בעיה עם מישהו והוא עוקב אחרי האישה שלכם באינסטגרם. אנחנו באמת מאחלים לאיש הזה את הטוב ביותר ומתפללים שהוא ימצא את האושר שיש לנו. באהבה לכולם".  

YOU MIGHT ALSO LIKE