110.6 מיליארד דולר ב-50 ימים: שיאים חדשים ברכישות המקוונות
חמישה ימים לפני חג המולד וחברת Adobe פרסמה נתונים לפיהם יותר ויותר צרכנים מעדיפים להימנע מהגעה לחנות הפיזית. עם זאת, נרשמה עלייה גדולה בכמות עסקאות "קנה ואסוף". החברה מעריכה כי רכישות בגובה 16 מיליארד דולר יתבצעו בעשרת הימים הקרובים

אומנם נותרו עוד מספר ימים עד לחג המולד, אך כבר עתה נרשם שיא חדש במכירות המקוונות לאחר שהשנה נרשמה עלייה של 18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מאז הראשון בנובמבר, רכישות בגובה 110.6 מיליארד דולר בוצעו הן באמצעות המחשב והן באמצעות הטלפון החכם.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

מדובר בעלייה גדולה מאוד בתוך שנה בודדת, ומומחים מסבירים כי חברות ענק כגון טרגט ו-וולמארט משקיעות סכומים גדולים באתרי האינטרנט ובשירות המשלוחים המתלווה אליו. בקמביל לעלייה בכמות הרכישות באינטרנט, השנה נרשמה ירידה מזערית בכמות האנשים שמגיעים לחנויות הפיזיות כדי לבצע רכישות.

הנתונים פורסמו היום ע"י חטיבת האנליטיקה של Adobe, שציינה כי אשתקד גובה הרכישות המקוונות הגיעו ל-93.9 מיליארד דולר עד תאריך זה, ה-20 בדצמבר. "רוכשים ממשיכים לחפש אחר פתרונות וחלופות לחנויות עמוסות, תורים ארוכים ומדפים ריקים, בייחוד בישרות האחרונה לקראת חג המולד", אמר היום טיילור שריינר, בכיר ב-Adobe Digital Insights. עוד אמר כי "החנויות שיכולות להציע את חווית הקנייה הנוחה ביותר הן אלה שאליהן ירוצו הלקוחות בימים שנותרו עד החג".

רכישות באמזון, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

הבוקר גם נודע כי נרשמה עלייה של 57% בכמות הרכישות שבוצעו באמצעות הסמארטפון, והן הגיעו ל-33.3 מיליארד דולר במהלך תקופה זו. רכישות "קנה ואסוף", עסקאות בהן מבצעים את הרכישה באינטרנט אך מגיעים לחנות הפיזית כדי לאסוף את המוצר, רשמו עלייה של 47%. עוד מסרה אדובי כי היא צופה כי רכישות נוספות בגובה 16 מיליארד דולר יתבצעו עד ה-31 בדצמבר, סופה הרשמי של עונת הקניות.

YOU MIGHT ALSO LIKE