איך נשרוד עכשיו? האחיות קרדשיאן-ג'נר סוגרות את האפליקציות שלהן
שנה לאחר שקנדל ג'נר סגרה את האפליקציה שלה, מודיעות שאר האחיות לבית קרדשיאן-ג'נר שגם הן עושות את אותו הדבר, ולא שכחו לציין עד כמה נהנו מחוויה המדהימה

קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, קורטני קרדשיאן וקיילי ג'נר הכריזו שהאתרים של כל אחת מהן יסגרו עם תחילת שנת 2019. "זו היתה חוויה מדהימה להתחבר לכולכם באמצעות האפליקציות שלנו שפעלו בשנים האחרונות, אך קיבלנו את ההחלטה הקשה לא להמשיך ולעדכן אותן החל משנת 2019. אנחנו מקוות שנהניתם מהמסע כמונו ומצפות למה שעתיד לבוא". כך מתוך ההצהרה שמסרו האחיות.



בתקופה זו בשנה שעבר, הודיעה קנדל ג'נר שהיא סוגרת את האפליקציה שלה. כעת, שאר האחיות עושות את אותו הדבר והאפליקציות שלהם, שפועלות מאז שנת 2015, במחיר של 2.99 דולרים לחודש, נסגרות. באפליקציות יכולתם לראות בעיקר תמונות שלא נראו קודם וסרטונים מחייהן הפרטיים של כוכבות הריאליטי. זאת, לצד תובנות על שגרת היופי, הטיפוח, הכושר והדיאטה שלהן.

הכוכבות ממשיכות לבצע שינויים באימפריה שלהן, כך למשל, סגירת חנויות מותג האופנה שלהן, Dash, לפני כשמונה חודשים. השינויים לא מצביעים על דעיכה בפופולריות של האחיות, בדיוק להפך.



קיילי ג'נר, שרק לאחרונה הגיעה לגיל 21, נכנסה למקום החמישי ברשימת המפורסמים העשירים ביותר באמריקה של פורבס, עם הון המוערך ב-900 מיליון דולר שעשתה ממותג הקוסמטיקה שלה. גם אחותה, קנדל ג'נר (23), הגיעה למקום הראשון ברשימת דוגמניות העל המרוויחות ביותר לשנת 2018 של פורבס, עם הכנסות של 22.5 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE