בלבם חומה: קמפיין ציבורי למימון החומה יצא לדרך, והשיג כבר מעל ל-11.5 מיליון דולר
היעד עומד כעת על לא פחות ממיליארד דולר. "אם כל אחד שהצביע לטראמפ יתרום 80 דולר - נגיע לקרוב ל-5 מיליארד דולר. אם נצליח חצי - זה חצי חומה"

קמפיין GoFundMe שנקרא "We The People Will Fund The Wall" הצליח לגייס מעל 11.5 מיליון דולר מתוך סכום היעד של מיליארד דולר כדי להקים את חומת הגבול עם מקסיקו - וסכום התרומות בינתיים ממשיך לעלות.

גבול ארה"ב-מקסיקו (צילום: Shutterstock)

יותר מ-200 אלף בני אדם הצטרפו לקמפיין, ארבעה ימים בלבד לאחר שעלה לאוויר על ידי "קבוצת מימון" מפלורידה. כך לפי עמוד הקמפיין. בתחילה עמד סכום היעד על 200 מיליון דולר בלבד, אך הוא עלה בהקדם למיליארד דולר.

עמוד התרומה קורא לציבור לתמוך בהקמת החומה. "זה תלוי באמריקנים שיסייעו לפרוייקט הזה לקום", נכתב בעמוד, ששייך למעשה לאיש חיל האוויר לשעבר בריאן קולפאג' ג'וניור, שנחשב לאיש צוות האוויר שנפצע הכי קשה במלחמה בהיסטוריה של ארצות הברית - ושרד.

ביום שלישי, דוברת הבית הלבן שרה סנדרס אמרה לפוקס ניוז כי הממשל בוחן מקורות מימון חלופיים להקמת החומה. "ישנם כמה מקורות מימון שונים שיכולים לסייע לנו", אמרה.

טראמפ דרש חמישה מיליארד דולר כדי לממן את הקמת הגדר שהבטיח בקמפיין הבחירות שלו. קולפאג', תומך של טראמפ, מאמין כי מימון ההמונים יכול להגיע אל היעד אם כל מי שהצביע עבור הנשיא יתרום מכיסו.

"אםכל אחד מ-63 מיליון האנשים שהצביע לטראמפ יתרום 80 דולר, נוכל לבנות את החומה", כתב הווטרן בעמוד הקמפיין, "זה מגיע כמעט לחמישה מיליארד דולר. גם אם נשיג חצי - זה חצי חומה. אנחנו יכולים לעשות את זה".

YOU MIGHT ALSO LIKE