בלגאן: זה התחיל בסכסוך בין דרייק לפושה-טי, המשיך עם קניה ווסט, ועכשיו גם אריאנה גרנדה ופיט דוידסון בפנים
אחרי שקניה ווסט כעס על אריאנה גרנדה על שהשתמשה בסכסוך בינו לבין דרייק על מנת לקדם את הסינגל האחרון שלה, החבר לשעבר של גרנדה, פיט דוידסון, נחלץ לעזרתה ובו זמנית מעלה פוסט מדאיג שמעורר סערה ברשת: "אני באמת לא רוצה להיות בעולם הזה יותר"

נתחיל מהסוף: האקס של אריאנה גרנדה וכוכב התכנית סאטרדיי נייט לייב, פיט דוידסון, לא במצב טוב מבחינה נפשית. מסתבר שגרנדה ניסתה לתקשר איתו, אחרי שצייץ בחשבון הטוויטר שלו "אני באמת לא רוצה להיות בעולם הזה יותר", דקות ספורות לפני שמחק את החשבון שלו, כפי שעשה לאחר הפרידה ממנה, בחודש אוקטובר האחרון.  



דוידסון כתב, "אני עושה כמיטב יכולתי להישאר כאן בשבילך, אך אני באמת לא יודע כמה זמן אני יכול להמשיך, כל מה שניסיתי לעשות זה לעזור לאנשים. רק תזכרי שאמרתי לך את זה". הציוץ עורר חשש שהוא עלול לשים קץ לחייו ובהמשך לכך התעוררה סערה ברשת. בהמשך לכך, צייץ חברו של דוידסון לתכנית הטלוויזיה, מאשין גאן קלי, "אני במטוס עכשיו בדרכי לראות את פיט. אני הולך לוודא שהוא בסדר, אני מבטיח". 

דקות קודם לכן העלה דוידסון, שהיה ידוע כי הוא נאבק בדיכאון, תגובה חריפה שמצדדת בגרנדה, ארוסתו לשעבר, בהמשך לדברים שהטיח בה הראפר קניה ווסט: "בראבו קניה ווסט על שאתה עומד לצד עצמך ומדבר נגד בריאות הנפש, אני לא יכולה להסביר לכם עד כמה מפחיד וקשה זה להיות כנה ולדבר על דברים כאלה, אנחנו צריכים אנשים כמו קניה. איש לא צריך להאשים מישהו על האומץ לדבר על הבעיות הנפשיות שלו. אני באמת מוטרד".

הכל התחיל כשקניה ווסט יצא נגד קידום השיר האחרון של גרנדה בטוויטר, משום שלדבריו היא השתמשה בסכסוך שמתנהל בינו לבין הראפר דרייק בימים האחרונים. למי שעדיין לא הספיקו להתעדכן במיני טלנובלה, כדאי לדעת שבסוף השבוע האחרון התנהל מטח ציוצים בין שני הראפרים, במהלכם האשים ווסט את דרייק באיומים על משפחתו.

מדיווחים מסתבר, כי הסכסוך בין השניים מתנהל כמה חודשים ועיקרו השיר של ווסט, Lift Yourself, שנוצר בשיתוף פעולה עם הראפר, פושה-טי. עוד מסתבר שבין דרייק לבין פושה-טי מתנהל סכסוך בפני עצמו, וששיריו של השני, Infrared ו- The Story of Adidon, מכוונים לדרייק.



בספטמבר, ווסט, שנקלע לסכסוך בין השניים, התנצל בפני דרייק בטוויטר ושלח לו ולצוות שלו "אנרגיות טובות ואהבה". אך בסוף השבוע האחרון הראפר שיגר עשרות ציוצים בוטים כלפי דרייק, ככל הנראה בעקבות הבקשה שלו מווסט לספר את האמת.

אפשר להמשיך כאן עם סדרת הציוצים שנורו משני הכוונים, אך נחסוך את זה מכם ונזכיר שבינתיים, גרנדה גם נקלעה לבלגאן כאמור. זאת משום שהעלתה את הפוסט הבא: "חברים, אני יודעת שיש גברים מבוגרים שמתווכחים ביניהם אונליין, אבל מיילי [סיירוס] ואני מוציאות את השירים החדשים והיפים שלנו הערב, אז אם אתם יכולים בבקשה להתנהג יפה רק לכמה שעות, על מנת שהבנות יוכלו לזרוח זה יהיה נפלא, תודה לכם".

הדברים של אריאנה עצבנו את ווסט והוא לא היסס להגיב, כמו תמיד: "אני יודע שאריאנה אמרה את הדברים על מנת להיות מגניבה ושלא היתה לה כוונה לפגוע אבל אני לא אוהב פרשנות אפילו באופן המרומז ביותר ממישהי שאני יודע שאוהבת ומכבדת אותי". לדברי ווסט גרנדה השתמשה בסכסוך בינו לבין דרייק על מנת לקדם את השיר שלה. ההמשך ידוע, דוידסון יצא להגנת גרנדה והעלה את הציוץ המטריד שמצביע על מצבו הנפשי הקשה. 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE