בתום שנים של שותפות: Instacart כבר לא תבצע משלוחים עבור Whole Foods
מהרגע שאמזון רכשו את הרשת, היה ברור שהיא תרצה להעביר את המשלוחים למנגנון ההפצה שלה, והנה זה קורה. לא ברור אם היא תשלם פיצויים לחברת הסטארט אפ על סיום השותפות לפני תום החוזה

חברת Instacart הודיעה אתמול (חמישי) כי היא תפסיק לבצע משלוחי מצרכים עבור רשת חנויות Whole Foods בשנה הבאה. הקשר בין השניים היה תחת לחץ רב מאז רכשה אמזון את השליטה ברשת.

אמזון רוצה לשלוח את המצרכים בעצמה. סניף של רשת Whole Foods

מאז שנסגרה העסקה בין אמזון לבין Whole Foods, ששוויה עמד על 13.7 מיליארד דולר, אמזון הגבירה את קצב השליחויות של הרשת באמצעות המשאבים שלה, כולל הרחבת שירות המשלוחים בתוך יום ובתוך שעה.

"הכוונה של אמזון מהיום שבו היא הודיעה לראשונה על כוונתה לרכוש את Whole Foods הייתה לשלב את משלוחי הרשת עם המאמצים הפנימיים שלה למשלוחי מצרכים טריים כגון אמזון פרש ואמזון פריים נאו", אמר טום פורטה, חוקר שווקים ממכון D.A. Davidson.

החבירה לרשת Whole Foods בשנת 2014 הפכה את איסטקרט לחברה פופולרית בקרב לקוחות צעירים, שהחלו יותר ויותר לרצות ולקבל משלוחי חלב וביצים עד פתח הדלת.

בשנת 2016, החברות העמיקו את היחסים העסקיים, וחתמו על הסכם בלעדי למשך חמש שנים למשלוחי מצרכים. עדיין לא ברור אם אמזון תעביר פיצויים לאינסטקרט בעקבות סיום השותפות לפני תום החוזה.

YOU MIGHT ALSO LIKE