חשד לתקיפה אנטישמית במיאמי: שלושה יהודים הותקפו באלימות בסניף של דנקן דונטס
השלושה ישבו לפנות בוקר במסעדה, כאשר לפתע נכנס למקום חשוד והיכה אותם באמצעות אבן גדולה. הוא נמלט מהמקום ונתפס כעבור זמן קצר. אחד הפצועים נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית החולים הסמוך

אדם אחד תקף שלושה גברים יהודים אתמול (חמישי) במיאמי ביץ', במה שנראה כמו מתקפה על רקע אנטישמי.

כוחות משטרה בסמוך למקום התקיפה, אתמול

התקיפה התרחשה אחרי השעה 5:30 בבוקר, בסניף הכשר של דאנקן דונטס ב-341 W. 41st Street, מיאמי ביץ'.

על פי המשטרה המקומית, גבר יהודי מבוגר ישב במסעדה עם שני חברים כמו שהוא עושה בכל בוקר, כאשר החשוד נכנס למקום והיכה אותם. הוא היכה את כל השלושה, שחבשו כיפות, באמצעות אבן גדולה.
אחד מהשלושה פונה לבית החולים הסמוך בשל חומרת פצעיו.

משטרת מיאמי ביץ' סרקה אחר החשוד ואיתרה אותו במהירות על גג של בניין מסחרי, במרחק של כשלושה בלוקים מהמסעדה.

לפני כשבוע נעצר נדים סידיקווי בן ה-35, החשוד באיומים אנטישמיים נגד בתי עסק של יהודים ומוסדות דתיים באוונטורה. זאת, בתום מבצע משולב של כמה סוכנויות אכיפת חוק.

המעצר נעשה בשיתוף של משטרת אוונטורה, משטרת מיאמי דייד, משרד התובע של מיאמי דייד, ה-FBI ומשרד המשפטים של פלורידה. בהודעה שפורסמה, דובר משטרת אוונטורה אמר כי "כל הסוכנויות האלה יפעלו יחד כדי לתבוע את סידיקווי בכל חומרת הדין".

החשוד לאחר מעצרו, אתמול

החוקרים אמרו כי הם קיבלו כמה דיווחים על כך שהחשוד ביקר כמה פעמים במוסדות יהודיים והתבטא בצורה אנטישמית.

המנהל של Kosher Kingdom Supermarket אמר כי סידיקווי השליך ביצים על בית העסק שלו. הוא הוסיף כי תיעוד של מצלמות האבטחה מציג את החשוד נכנס אל המקום ושובר בקבוק יין.

שבועיים לאחר מכן, המיאמי הראלד דיווח כי סידיקווי נעצר בחשד להונאה ולהסגת גבול. מנהל המקום אמר כי החשוד גם צעק קריאות אנטישמיות מחוץ ל-Aventura Turnberry Jewish Center, שממוקם בסמוך לחנות. הוא נעצר בפעם השנייה ב-5 בנובמבר. תושבי האזור חוששים כי מעשיו של סידיקווי רק ילכו ויחמירו.

YOU MIGHT ALSO LIKE