עד החתונה (של האקסית) זה יעבור: האם כריס מרטין ודקוטה ג'ונסון יתארסו בקרוב?
אחרי שנתיים של זוגיות חשאית כמעט, דיווחים על כך שהוא מאוהב עד מעל לראש והדיווח על התינוק הראשון שבדרך, לא ברור מדוע מרטין עדיין לא הציע נישואין לג'ונסון. התשובה קשורה באשתו לשעבר, גוו'ינת פלטרו

בתקופה האחרונה, סולן להקת קולד פליי, כריס מרטין (41), והשחקנית, דקוטה ג'ונסון (29), חוגגים את הזוגיות שלהם. מדיווחים עולה, כי מרטין מאוהב בג'ונסון עד מעל לראש. כמו כן, בחודש אוקטובר דווח, כי השניים מצפים לתינוק ראשון יחד. אז מדוע עדיין הוא המתין עם הצעת הנישואין עד שאשתו לשעבר, גוו'ינת פלטרו (46), תתחתן עם בראד פלצ'וק?



מסתבר שכבר יותר משנה שמרטין מוכן לכרוע ברך ולהציע לג'ונסון להיות לו לאישה, אך הוא בחר להמתין. זאת, על מנת לא לגזול פוקוס מפלטרו, שהתחתנה ב-29 בספטמבר. בנוסף, מרטין לא רצה שהילדים המשותפים של פלטרו ושלו, אפל (14) ומשה (12), יחוו יותר מדי שינויים בו זמנית.



 מדיווחים אחרונים עולה, כי מרטין וג'ונסון צפויים להתארס ממש בקרוב. השניים הפכו לזוג בחודש אוקטובר 2010, אך לא הכריזו על כך בפומבי במשך שנה. בחודש ספטמבר השנה השניים בחרו לקעקע על עצמם קעקועים תואמים של סמל האינסוף. בנימה זו, נמתין לעדכון על האירוסין ונאחל להם אינסוף אושר.   

YOU MIGHT ALSO LIKE