טויוטה עורכת ריקול עבור כ-70,000 מכוניות בארצות הברית
על פי הודעת החברה, הריקול נעשה שנה לפני תאריך היעד שקבעה המדינה. תחליף משאבות לניפוח כריות אוויר שעשויות לפגוע בנהג ובנוסעים

טויוטה מבצעת ריקול ל-70 אלף רכבי החברה ורכבי לקסוס בצפון אמריקה כדי להחליף את משאבות הניפוח של כריות האוויר משום שהן עשויות להתפוצץ ולפגוע בנהג ובנוסעים.

הריקול נעשה שנה לפני תאריך היעד. טויוטה

הריקול נעשה על רכבי טויוטה קורולה תוצרת שנת 2003 עד 2005, רכבי סקוויה תוצרת שנת 2002 עד 2005, רכבי טונדרה מאותן שנות ייצור ורכבי לקסוס SC.

יצרנית כריות האוויר Takata משתמשת במכלי אמוניום ניתרתי כדי ליצור פיצוץ קטן שימלא את כריות האוויר, אך הוא עשוי להתפוצץ ולהישרף מהר מדי, דבר שעשוי לשלוח רסיסי מתכת מסוכנים.

רכבי טויוטה ולקסוס נקראו בעבר לריקול, והמשאבות הוחלפו, אך לכאלה שפועלות על בסיס אותו חומר כימי. בריקול הנוכחי, טויוטה תעשה שימוש במשאבות שמיוצרות על ידי יצרן אחר שעושה שימוש בכימיקלים שונים.

בעלי הרכבים יקבלו קריאה להביא את מכוניותיהם לתיקון בתחילת השנה הבאה. טויוטה הודיעה כי יש ברשותה חלקי חילוף לכ-65 אלף רכבים שזקוקים להחלפת משאבות בארצות הברית. החברה הודיעה עוד כי היא מבצעת את הריקול שנה לפני מועד היעד שנקבע על ידי הרשות לבטיחות בדרכים.

YOU MIGHT ALSO LIKE