משבר חג המולד? קורטני קרדשיאן וסופיה ריצ'י נלחמות על מי תבלה את החגים עם סקוט דיסיק
קשים חייו של דיסיק, שצריך להחליט האם לבלות את החגים בחופשה רומנטית עם ריצ'י או באווירה משפחתית עם קרדשיאן ושלושת ילדיו

האם צפוי לסקוט דיסיק (35) כריסמס דרמטי במיוחד השנה? הוא צריך להחליט אם הוא יבלה את החגים עם קורטני קרדשיאן (39) או עם סופיה ריצ'י (20).



ריצ'י נותרה פגועה ומאוכזבת אחרי שדיסיק בחר לבלות את חג ההודיה עם קרדשיאן ושלושת ילדיהם, במקום לבלות איתה. כעת, משכריסמס והשנה החדשה מתקרבים במהירות, דיסיק רוצה למנוע מריצ'י פגיעה נוספת. הוא גם לא רוצה להרוס את הקשר עם קרדשיאן, שנראה טוב בימים אלה.

דיסיק צריך לעמוד לצדה של חברה שלו, ריצ'י, ומקורב סיפר, שהוא ישמח "לצרף את סופיה למסיבת חג המולד השנתית של משפחת קרדשיאן-ג'נר". עוד הוסיף המקור המקורב, כי "בשנה שעברה הוא לא היה מסוגל לצרף אותה כבת הזוג שלו וזה הקשה עליו מאוד. הוא לא נהנה להרגיש קרוע בזמן מסיבת החג בבית של קים קרדשאין, שלה עצמה אין בעיה שהוא יוצא עם סופיה".

כעת, מוסר המקור, שדיסיק מחזיק אצבעות שקים תאפשר לו לצרף את סופיה. עם זאת, מוסיף המקור, כי "לא סביר" שקים תאשר לו דבר כזה ללא אישור של אחותה, קורטני. אך דיסיק מנסה.



בעוד שדיסיק עושה כמיטב יכולתו, מקור דיווח כי כנראה שקורטני לא תהיה מוכנה לחגוג את חג המולד עם ריצ'י. "קורטני שוחחה על תכניות לחג עם דיסיק והבהירה לו עד כמה זה חשוב לילדים ולה שהם יחגגו יחד, כמשפחה. קורטני מבינה שסקוט עלול להרגיש קרוע, כשמדובר בפיצול הזמן בין סופיה לבין המשפחה. אך קורטני מרגישה שהצרכים של הילדים תמיד צריכים לקבל קדימות.

בינתיים, לדברי המקור המקורב, "מה שריצ'י רוצה, זה לגנוב את סקוט מקורטני לטיול רומנטי במהלך החגים. סופיה רוצה זמן איכות לבד עם סקוט אחרי כריסמס ובמהלך חגיגות השנה החדשה. היא לא רוצה לאבד אותו לטובת קורטני, שמקבלת יותר זמן לפרסם תמונות שלהם יחד. לסופיה אין בעיה לצאת לחופשת סקי עם הילדים של סקוט או אולי ליעד טרופי, כל עוד קורטני לא מעורבת".

לדברי המקור, "התרשמתי מאוד כשסופיה לא לוחצת על סקוט ולא מנסה לעורר דרמה בדרכים שאולי היה צפוי. זה גרם לו להמשך אליה עוד יותר. אם קורטני תנסה להפריד ביניהם, היא לא תצליח".


YOU MIGHT ALSO LIKE