סירס זקוקה לכסף, עורכי הדין לפשיטת הרגל שלה גבו יותר מ-5 מיליון דולר עבור שבועיים עבודה
משרד עו"ד וייל גוטשל & מגנס מייצג את החברה בפשיטת הרגל. הוא הגיש לבית המשפט את דרישת התשלום הראשונית להליך. כמה עולה שעת עבודה של מתמחה? המון

סירס זקוקה היום לכסף יותר מתמיד, אך נראה שלעורכי הדין שהיא שכרה - לא ממש אכפת מזה. משרד עורכי הדין המתמחה בפשיטות רגל, וייל גוטשל & מגנס, הגישה בסוף השבוע את החיוב הראשון להליך פשיטת הרגל - שכר טירחה של חמישה מיליון דולר על 17 ימי עבודה.

המחיר לא קצת מוגזם? סניף של רשת סירס

שותף במשרד, עו"ד מייקל בונד, שלוקח שכר טירחה של 1,600 דולר לשעה, ציין כי הוא עבד 88 שעות במהלך שבועיים, ועל כך הוא צריך לקבל יותר מ-140 אלף דולר. הקולגה שלו ג'רט פייל, חייב את החברה על 216 שעות עבודה תמורת יותר מ-270 אלף דולר. כך על פי מסמכי בית המשפט.

סך הכל, 80 עורכי דין ועוזרים משפטיים חייבו את סירס על סך של קצת יותר מ-5,000 שעות עבודה - סכום של מעל 300 אלף דולר ליום. "זה סכום כסף עצום", אמר עורך הדין המתמחה בפשיטות רגל אריק סניידר ממשרד ווילק אוסלנדר.

הוא הוסיף כי הדבר המפתיע ביותר בחיוב שדורשת פירמת עורכי הדין, היא שכר הטרחה של עורכי דין צעירים או אפילו של כאלה שעדיין לא קיבלו את רשיונם - 920 דולר לשעה.

ההסתמכות על עבודת שותפים מקפיצה את המחירים לשמיים, טוען עורך הדין סטפן סלבסט ממשרד הריק פיינשטיין, שעבד בעבר עם וייל גוטשל. "אבל הם חייבים להרגיש שהם זקוקים לכל העוזרים האלה מכיוון שמדובר בתיק עם השלכות רחבות.

רק לצורך ההשוואה, פירמת עורכי הדין קירקלנד & אליס, שמייצגים את טויס ר' אס בהליך פשיטת הרגל שלה, דרשו מהחברה שכר טרחה בגובה של 6.5 מיליון דולר עבור חמישה שבועות - 6,621 שעות - של עבודה.

YOU MIGHT ALSO LIKE