דאבל בייבי בום: קיילי ג'נר וקלואי קרדשיאן רוצות תינוק נוסף בקרוב
למרות השמועות הקשיים במערכת היחסים ביניהם, קרדשיאן נמצאת ב"מקום טוב" ביחסיה עם טריסטן תומפסון והיא מאושרת מתמיד מאז שהפכה לאמא; ג'נר פשוט רוצה להעניק אח לבתה, סטורמי

מסתבר שלא רק קיילי ג'נר (21) שוקלת להיכנס להיריון נוסף מתישהו בקרוב ---קישור. גם אחותה, קלואי קרדשיאן (34), מעוניינת בילד נוסף. כל אחת משתי האחיות, כוכבות הריאליטי, היתה בהיריון הראשון שלה בשנה שעברה והן ילדו בפער של פחות מחודשיים, כך שהן חלקו ביניהן את חוויות ההיריון. כעת, על פי המקורות המקורבים לג'נר-קרדשיאן, הן מעוניינות לחוות זאת שוב ובקרוב.




לדברי המקורב, "כעת כשהיא אמא, קלואי מאושרת מתמיד". כמו כן, המקור התייחס לשמועות המתמשכות באשר לדרמה שמאפיינת את מערכת היחסים בין קרדשיאן לבין בעלה, טריסטן תומפסון ואמר, כי קרדשיאן ותומפסון נמצאים במקום טוב ביחסים ביניהם וכי היא מוכנה להיריון נוסף.

"היא רצתה תינוק יותר מכל דבר אחר והאימהות הוכיחה שהיא דבר נהדר עוד יותר מכפי שקלואי דמיינה".



בינתיים, ג'נר, שרוצה לתת לבתה סטורמי אח קטן, ממתינה שבן זוגה, הראפר טרוויס סקוט, יסיים את סיבוב ההופעות הנוכחי שלו, לפני שהם ינסו לעשות תינוק נוסף. סיבוב ההופעות של סקוט צפוי להסתיים מאוחר יותר החודש וזה אומר שהשניים יכולים להתחיל לנסות בקרוב.

זה יכול להפוך את קרדשיאן לראשונה מבין השתיים שתכנס להיריון, משום שלפי הדיווחים היא לא מעוניינת להתעכב יותר מדי. מקורב סיפר, "ההיריון הראשון היה מסע קשה עבור קלואי והיא יודעת שזה עלול לדרוש זמן שוב. לכן היא לא רוצה לעכב את הניסיונות. עם זאת, היא לא נכנסת ללחץ ולא חושבת על זה יותר מדי. זה יקרה כשזה יקרה".

YOU MIGHT ALSO LIKE