כך נמנע קרב חתולות: נטלי פורטמן התנצלה על הדברים שאמרה על תמונת הביקיני של ג'סיקה סימפסון
"אני זוכרת שהייתי נערה וג'סיקה סימפסון הופיעה על שער מגזין עם הכותרת "אני בתולה", כשהיא לבושה בביקיני, וזה בלבל אותי", כך פורטמן

השחקנית, נטלי פורטמן (37), התנצלה בפני כוכבת הפופ, ג'סיקה סימפסון (38), בעקבות הדברים המבישים שאמרה על תמונת הביקיני של הזמרת. פורטמן אמרה את הדברים בראיון שנערך עמה וסימפסון יצאה נגד הדברים של השחקנית בתגובה ארוכה ורצינית.



פורטמן אמרה, "אני זוכרת שהייתי נערה וג'סיקה סימפסון הופיעה על שער מגזין עם הכותרת "אני בתולה", כשהיא לבושה בביקיני, וזה בלבל אותי. לא הבנתי מה זה היה אמור ללמד אותי כאישה, כילדה".

בתגובה ניסתה סימפסון להבהיר את הדברים ופרסמה תמונה בחשבון הטוויטר שלה עם הכיתוב: "נטלי פורטמן, הצטערתי לקרוא הבוקר ש"בלבלתי" אותך כשלבשתי ביקיני לצילומים שנערכו בשנת 1999, כשעוד הייתי בתולה. כנשות ציבור, שתינו יודעות שהדימוי שלנו לא נתון לשליטה כל הזמן, ושהתעשייה בה אנו עובדות מנסה, לעתים קבועות, להגדיר אותנו ולהכניס אותנו לתוך קופסא. עם זאת, למדתי להיות נאמנה לעצמי ולכבד את הדרכים השונות של כל הנשים להביע את עצמן, לכן האמנתי אז – ואני מאמינה כעת – שלהיות סקסי בביקיני ולהיות גאה בגוף שלי הם לא בהכרח מילים נרדפות לקיום יחסי מין".


מתוך עמוד הטוויטר של סימפסון

סימפסון המשיכה בהסבר שלה לפורטמן וכתבה: "תמיד אימצתי את היותי מודל לחיקוי עבור כל הנשים, על מנת שידעו שהן יכולות להיראות כפי שהן רוצות, שהן יכולות ללבוש מה שהן רוצות, שהן יכולות לקיים יחסי מין או לא לקיים יחסי מין עם מי שהן רוצות. הכוח שוכן בתוכנו כאינדיבידואלים. הפכתי את זה לעקרון שלי, לא לבייש נשים אחרות בעקבות בחירות שלהן. בעידן הזה, של מחאות נשים, ובעקבות כל הפעילות המשמעותית שעשית למען נשים, אני ממליצה לך לעשות את אותו הדבר".

לאחר התגובה הזו של סימפסון, פרסמה פורטמן התנצלות וכתבה, "מעולם לא התכוונתי לבייש אף אחד, וזו בהחלט לא היתה כוונתי. באמת שדיברתי על מסרים דו-משמעיים שהתקשורת מעבירה לנשים צעירות ואני מתנצלת על כל נזק שזה היה עשוי לגרום, משום זה לחלוטין לא היתה כוונתי". עוד הוסיפה פורטמן, "מה שאמרתי הוא שהייתי מבולבלת מהמסרים הדו-משמעיים כשהייתי נערה מתבגרת, ושיש לא מעט מסרים על האופן בו נשים צריכות להיות ושיש לאפשר לנשים לעשות מה שהן רוצות. זו היתה טעות לומר את שמו של מישהו. יכולתי להעביר את המסר שלי בלי לציין שמות".

YOU MIGHT ALSO LIKE