היינו רוצים להיות זבוב על הקיר: כששלמה ארצי שכנע את ברוס ספרינגסטין להופיע בישראל
ארצי שאל את הבוס מדוע הוא לא מגיע להופיע בישראל וסיפר על מאות אלפי המעריצים הישראלים שימלאו את פארק הירקון אם רק יגיע. הבוס חייך והשיב, "אני אבוא"

בסוף השבוע האחרון, פגש אחד האמנים הגדולים בישראל, שלמה ארצי, את אחד האמנים הגדולים בארצות הברית, ברוס ספרינגסטין. המפגש הקסום בין שני ענקי מוסיקה האלה התרחש בניו יורק וארצי ביקש מהבוס להגיע להופעה בישראל.


וואו. ספרינגסטין וארצי (מתוך עמוד הפייסבוק של ארצי)

מפוסט שהועלה בעמוד הפייסבוק של ארצי עולה, כי הוא הוזמן להופעה של הבוס "Springsteen on Broadway". ספרינגסטין הזמין אותו ואת המפיק, לואי להב, שעבד עם שניהם. בעמוד הפייסבוק נכתב, כי ההזמנה הגיעה בגלל הקשר המיוחד שבין להב לספרינגסטין.

ארצי סיפר לאתר חדשות ישראלי, שלהב הציג אותו בפני ספרינגסטין והם שוחחו כמה דקות. לדברי ארצי, הוא שאל את הבוס מדוע הוא לא מגיע להופעה בישראל וסיפר לו שיש לו עשרות אלפי מעריצים בישראל וכי הוא יכול להבטיח שמאה אלף איש יגיעו להופעה שלו בפארק הירקון, שבתל אביב.


ושוב, יחד עם לואי להב (מתוך עמוד הפייסבוק של ארצי)

לדברי ארצי, ספרינגסטין חייך והשיב, "אני אבוא". בראיון עם המוסיקאי האמריקאי, שפורסם לאחרונה הוא רמז, כי הוא עשוי לצאת לסיבוב הופעות בשנת 2019. אולי הפעם ישראל תהיה חלק מהתכנית.

YOU MIGHT ALSO LIKE