לונג איילנד סיטי הפכה לדבר החם בנדל"ן, בזכות אמזון
הודעת החברה על הקמת המטה החדש בשכונה, הפכה אותה משוק של קונים לשוק של מוכרים. בגלל החשש להישאר בחוץ, משקיעים קונים דירות ביום שהם רואים אותן לראשונה

לונג איילנד סיטי הפכה למקום החם בנדל"ן, הודות לאמזון. לפני כחודש הוכרז כי בשכונה יוקם המטה העתידי של החברה, ומאז מחירי הדיור בה לא מפסיקים לעלות.

הפכה לשוק של קונים. לונג איילנד סיטי

הביקוש לדירות בלונג איילנד סיטי גדל מאוד מאז ההכרזה של אמזון ב-13 לנובמבר, עד כי אחד ממתווכי הדירות אמר כי הוא עובד מסביב לשעון, שבעה ימים בשבוע. לדבריו, רבים מהמשקיעים הפוטנציאליים מגיעים מסין.

"זה הרבה יותר יעיל כך", אמר פטריק סמית', מחברת Stribling & Associates שעורך סיורים למשקיעים פוטנציאליים בשכונה, "אנחנו מתחילים את הסיורים ומראים דירות עם חדר שינה אחד. כמה רוכשים פוטנציאליים מפסיקים את הסיור אחרי השלב הזה, ומשקיעים אחרים מצטרפים אליו כדי לראות דירות גדולות יותר.

"אמזון זה הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות ללונג איילנד סיטי", אמר סמית'. הוא הוסיף כי אחד הרוכשים חשש להפסיד את ההייפ הגדול סביב השכונה, וחתם על עסקה לרכישת דירה בתמורה ל-800 אלף דולר באותו יום בו הוא ראה אותה.

כשבוחנים את המספרים, אפשר להבין שמדובר בתופעה, ולא רק במתווך נדל"ן אחד. מספר עסקאות הנדל"ן בחודש האחרון היו גבוהים ב-30 אחוזים לעומת החודש המקביל אשתקד. מאז הקיץ, מספר עסקאות הנדל"ן הכפיל את עצמו.

YOU MIGHT ALSO LIKE