כנראה שאין לאמינם בעיות: אז הוא בחר לשיר על אריאנה גרנדה וג'סטין ביבר
הראפר ממשיך במלחמת הראפ שלו עם שיר קרב חדש בשם Kick Off, בו הוא מזכיר כמה שמות ידועים, בהם ג'דה פינקט סמית', ריס ווית'רספון, ריק פלייר וכנראה שגם את כריסטינה אגילרה

הראפר אמינם מעולם לא נמנה על מי שנרתעים מלהביע את דעתם, בייחוד כשמדובר במוסיקה שהוא יוצר. כך גם בשיר החדש שלו, Kick Off, שיצא בסוף השבוע.



השיר, שאורכו כ-11 דקות, עוסק בנושאים שונים, כגון סמים, סקס וראפ. סרטון הווידאו לשיר צולם באולם סנט אנדרו, שבדטרויט, מישיגן. שם הופיע אמינם בתחילת דרכו במסגרת לא מעט קרבות ראפ. הרפאר מציג את השיר כחלק מקרב במלחמת ראפ ופותח אותו במילים: "המטרה העיקרית היא להרוס לחלוטין את הפא***ג שלך, על ידי אמירה של כל דבר ושל כל מה שאתה פא***ג יכול לומר, על מנת לקבל תגובה מהקהל. אז אין מה שנמצא מחוץ לגבול".

 המסר היה חד וברור. החלק הראשון של השיר כולל תזכורת לפיצוץ שאירע במהלך אירוע טרור, ב-22 במאי 2017, במהלך הופעה של אריאנה גרנדה במנצ'סטר, אנגליה. הנה כאן:

 


בהמשך, משווה אמינם בין בחורה לבין ג'דה פינקט סמית'. אחר כך הוא מזכיר את ג'סטין ביבר, שהצליח לחמוק משיריו עד כה, ואומר: Justin Bieber in a Catholic school / Selling dust and reefer when your back is to him / Don't adjust your speaker.

בין השמות הידועים הנוספים שאפשר למצוא בשיר הזה, גם ריס ווית'רספון וריק פלייר. הוא מזכיר את השם Christina, כך שיתכן ואפשר להוסיף גם את כריסטינה אגילרה לרשימה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE