למקרה שתהיתם מה שלום פריס הילטון: היא אובססיבית לסיפורי דיסני וחשבה שזה יקרה גם לה
"אני אובססיבית לסיפורי דיסני ולסיפורי אהבה. חשבתי שזה יקרה לי, אך הבנתי שזו לא היתה החלטה נכונה. כרגע אני מתמקדת בעבודה ובעצמי". כך הילטון על ביטול האירוסין לכריס זילקה

כמעט שבוע חלף מאז היוודע דבר ביטול אירוסיה של פריס הילטון (37) לשחקן, כריס זילקה, והנה הילטון כבר במצב לספר לנו על מצבה ועל הפרידה.


נהנית מהזמן שלה, הילטון

הילטון: "שלומי מצוין. אני באמת נהנית מהזמן שלי. אני מרגישה שכשאני מתאהבת, אני מתאהבת מהר ובעוצמה. זה היה רומן סוער ותמיד הייתי אובססיבית על סיפורי דיסני וסיפורי אהבה. חשבתי שזה יהיה הסוף הטוב שלי ורק עכשיו הבנתי שזו לא היתה ההחלטה הנכונה".

למרות שביטלה את אירוסיה לזילקה הילטון רוצה שהוא יהיה מאושר, "אני מאחלת לו את הטוב ביותר". בעוד שהיא מקווה שבסופו של דבר תמצא אהבה ותקים משפחה ביום מן הימים, הילטון מתמקדת בימים אלה בקריירה שלה: "אני יודעת שיום אחד אתחתן ויהיו לי ילדים, אך כרגע אני מתמקדת בעצמי ובעבודה שלי".


הבינה שהוא לא בשבילה, זילקה והילטון לפני ביטול האירוסין


מקור המקורב להילטון סיפר, כי הסיבה לפרידה מזילקה היא, כי "היא עסוקה בעבודה והיא הבינה שהוא לא הבחור בשבילה". בינתיים, הילטון מחזיקה בטבעת האירוסין ששוויה שני מיליון דולר ושזילקה רוצה בחזרה, למרות שלא שילם עליה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE