פורד הודיעה על שינויים במפעלים בארצות הברית, אך לא תפטר עובדים
יומיים לאחר הודעת GM על פיטורי 15 אלף עובדים וסגירת מפעלים, בפורד רק עושים כמה שינויים. איגוד העובדים מאמין שאיש לא ייפגע במהלך

פורד הודיעה אמש (רביעי) כי היא תערוך שינוי בקרב עובדי כמה מפעלים בארצות הברית כדי לעמוד בביקוש הגואה לטנדרים ול-SUV. המהלך הזה ידרוש מהחברה למצוא תפקידים חדשים ל-150 עובדים שיוצבו מחדש בעקבות השינויים. עם זאת, לא צפויים פיטורים בחברה.

החברה עורכת שינויים, אך לא תפטר עובדים. טנדר גדול של פורד

יצרנית הרכב השניה בגודלה בארצות הברית יעביר 500 עובדים ממפעל שלה בקנטקי, בו מיוצרים רכבי קרוסאובר, למפעל אחר שמייצר טנדרים מסדרת F הפופולרית, ורכבי SUV גדולים.

במקביל, החברה צפויה להתחיל לשווק בשנה הבאה טנדר חדש בגודל בינוני, "הריינג'ר".

החברה תעביר עוד 500 עובדים ממפעל במישיגן שמצמצם את הייצור שלו למפעל אחר שמייצר מערכות הנעה לטנדרים.

על פי הודעת החברה, 150 עובדים במפעל הרכבת הרכב בפלאט רוק, מישיגן, יקבלו הצעות עבודה חדשות במפעלים אחרים. דוברת של החברה אמרה כי סבירות גבוהה שימצאו עבודות חדשות לעובדים האלה, ואף אחד לא יאבד את עבודתו.

איגוד פועלי הרכב, שמייצב את העובדים השעתיים בפורד, הודיע כי "אנחנו משוכנעים שלכל העובדים שיושפעו מהמהלך תהיה הזדמנות תעסוקה במפעלים הסמוכים".

ההודעה באה יומיים לאחר שיריבתה הגדולה של פורד, חברת GM, הודיעה כי היא תקצץ 15 אלף משרות, ותסגור ארבעה מפעלים ברחבי ארצות הברית. זאת, בתגובה לצמצום בדרישה למכוניות נוסעים מסורתיות.

YOU MIGHT ALSO LIKE