חודשים שאנחנו מחכים לזה: בשעה טובה, דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו הם בעל ואישה
השניים נישאו בטקס חתונה מרגש בלוס אנג'לס, מול מספר מצומצם של בני משפחה וחברים. לאחר מכן יצאו לחגוג עם ארוחת ערב ומסיבה אצל Mr. Chow, בבוורלי הילס, שם המתינו להם אורחים נוספים. אך החגיגות עוד לא הסתיימו, כי בני הזוג מתכננים חתונה שניה גם בישראל

במזל טוב ובשעה טובה דניאלה פיק (35) והבימאי הגאון, קוונטין טרנטינו (55), נישאו אמש, בטקס חתונה מרגש, שנערך בבית פרטי, בלוס אנג'לס.


המון מזל טוב

האירוע תוכנן בסיוע של Events by Shideh. הוא כלל טקס חתונה, שנמשך כשעה והתקיים בפני קבוצה מצומצמת של כעשרים בני משפחה וחברים, בהם גם הארווי קייטל, טים רות' ואלי רות'. זאת, להבדיל ממסיבת האירוסין בה נכחו כוכבים, כגון ברוס וויליס, אומה ת'ורמן וסמואל ל. ג'קסון.

הכלה החליפה שתי שמלות לבנות, שעיצבה עבורה המעצבת הישראלית, דנה הראל, מרמת השרון, שעיצבה גם את השמלות שלבשה פיק בשתי מסיבות האירוסין שלה, בלוס אנג'לס ובתל אביב. בטקס החתונה שערה של פיק היה אסוף בסרט שעשוי יהלומים. היא אחזה בבוקה של ורדים לבנות. החתן לבש חליפה שחורה ועניבה.


צילום: קרטיס דאהל

ממקור מקורב נמסר, כי "היו בטקס מעט אנשים והוא היה פרטי ואינטימי מאוד". הזוג הטרי נראה מאוהב והפגין חיבה רבה זה לזו. לדברי המקור, "קוונטין ודניאלה אחזו ידיים והתנשקו בכל מקום".

בסוף הטקס עזבו בני הזוג טרנטינו את הבית ונסעו ל-Mr. Chow, בברוולי הילס. שם המשיכו לחגוג עם אורחים נוספים, בארוחת ערב ומסיבה.

אמה של פיק, מירית שם אור, ואחותה, שרונה פיק פדרמן, טסו מישראל לארצות הברית כבר בתחילת השבוע על מנת להשתתף במסיבת הרווקות ובאירוע המשמח. אך אבי הכלה, המאסטרו צביקה פיק, שמצבו הבריאותי מונע ממנו לצאת לטיסות ארוכות, נשאר בארץ ונאלץ להמתין לחגיגת החתונה השניה שצפויה להתקיים בישראל. את החתונה השניה יתכן ובני הזוג יתכננו מהדירה שרכשו לפני כחצי שנה בצפון תל אביב, ששוויה נאמד בכ-13 מיליון שקל.


מגיעים לקבלת הפנים ב-Mr. Chow, בני הזוג טרנטינו 

פיק פגשה את טרנטינו בשנת 2009, כשהוא הגיע לישראל, על מנת לקדם את סרטו "ממזרים חסרי כבוד". השניים היו יחד למשך תקופה קצרה, אך אז הקשר ביניהם הסתיים, רק על מנת שיתחיל מחדש בשנת 2016. טרנטינו סיפר, כי הוא בחר להקריב את חייו האישיים בכוונה, על מנת להתרכז בקריירה שלו. אך לא ברור אם התכוון לדניאלה.


האורחים מרימים את הכלה והחתן על כסאות, ממש כמו בחתונה יהודית מסורתית

רק נזכיר, שהונו של טרנטינו נאמד בכ-100 מיליון דולר, אותם הרוויח מהסרטים המצליחים שלו. כנראה שלפני החתונה הזו, פיק אמרה "כן" לא רק להצעת הנישואין שלו, אלא גם להסכם ממון.

לסיום, נעדכן, כי בימים אלה, נמצא הבמאי זוכה האוסקר בעיצומה של עבודה על הפקה הוליוודית חדשה, שצפויה להתמקד בסדרת הרציחות של מנסון בלוס אנג'לס, בשנת 1969. מדיווחים עולה, כי בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו, אל פאצ'ינו, דקוטה פנינג, מרגו רובי וטימותי אוליפנט הם רק כמה מהשחקנים בקאסט עתיר הכוכבים של סרטו הבא.

YOU MIGHT ALSO LIKE