משפטו של אל צ'אפו: אשת ברון הסמים ממשיכה להסתבך
התביעה בתיק טוענת כי נוצר ערוץ תקשורת בין ברון הסמים לבין אשתו, וקיים חשש כי הוא מעביר את פקודותיו דרכה. היא גם נתפסה עם טלפון נייד באולם ביהמ"ש בניגוד לחוק, רגעים ספורים לפני שעד הגיש את עדותו

יתכן כי ברון הסמים חואקין "אל צ'אפו" גוזמן הצליח ליצור ערוץ תקשורת בינו לבין אשתו באמצעות עורכי דינו, חרף העובדה כי הוא שוכן בכלא פדרלי, כך עולה ממסמכים שהוגשו מוקדם יותר היום לביהמ"ש במהלך משפטו.

אמה קורונל איספורו (צילום: Getty Images)

על פי התביעה בתיק, אמה קורונל איספורו, אשתו של ברון הסמים, נצפתה לפחות פעמיים כשהיא משוחחת בטלפון הנייד לאחר שעורכי דינו של אל צ'אפו סיימו לבקרו. עם זאת, חשוב להבהיר כי המסמך שפורסם היום עבר צנזורה משפטית ועל כן פרטים רבים חסרים, לרבות העובדה שלא מוזכר באופן מפורש שעורכי הדין הם אלה שאיפשרו לה לעשות שימוש בטלפון גם בתוך כותלי בית המשפט. 

דיווח זה מצטרף לדיווחים לפיהם איספורו נזרקה מאולם ביהמ"ש והתבקשה לעבור בשנית דרך גלאי המתכות לאחר שמאבטח הבחין שהיא מחזיקה בטלפון נייד, דבר שנוגד את החוקים בתוך האולם. אירוע זה, על פי הדיווח, התרחש דקות ספורות לפני שעד סודי מסר את עדותו במהלך יום שני.

עוד נטען כי חלק מעורכי הדין של ברון הסמים עושים שימוש בשירות התרגומים של גוגל מכיוון שאינם דוברי ספרדית. התביעה טוענת שמדובר בשיטה של העברת מסרים, אך אין על כך כל אישור רשמי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE