שוקולד, פירות יער והמבורגר עם פטריות: הכירו את הדיאטה הכי טעימה שגם מזרזת ירידה במשקל
רוצים לזרז את הירידה במשקל? שלבו בתפריט שלכם שוקולד מריר, קציצות בשר טחון עם פטריות ויוגורט עם פירות יער. יאמי

מחקרים הוכיחו שצריך לאכול יותר כשמדובר בסוגי מזונות המסייעים לירידה במשקל. אין הכוונה ליותר קלוריות, אלא למגוון סוגי מזון בכל ארוחה. הסיבה לכך היא, שמזונות רבים משמשים את הגוף כשהם מציעים לו חומרים מזינים הנחוצים לו. המשמעות של השימוש הטוב ביותר בחומרים מזינים היא שהם מסייעים לגוף להפוך לבריא יותר והוא יכול להתמקד בירידה במשקל.




הנה כמה אפשרויות לשילובים של מזונות שכדאי להוסיף לתפריט כבר עכשיו על מנת ליהנות מירידה מהירה יותר במשקל.

שוקולד כהה ושקדים: שוקולד מריר ואיכותי מכיל כמות נמוכה של סוכר מאשר שוקולד אחר. כך שניתן ליהנות מאכילה של שוקולד כזה בכמויות קטנות גם במהלך הדיאטה. הוסיפו שלושה או ארבעה שקדים לשוקולד. השקדים עשירים בחלבון וגורמים לתחושת שובע. כך תאכלו פחות שוקולד ותצליחו לשמור על רמה יציבה של סוכר בדם.

בשר בקר טחון ופטריות: בדרך כלל המבורגר לא נחשב למזון הדיאטטי ביותר. אך אם אתם מכינים קציצות בשר טחון בבית ומשלבים לתוכן 50 אחוז פטריות, תוכלו לחסוך באופן משמעותי בכמות הקלוריות שיש בכל קציצה. כך תבטיחו צריכה מדודה של שומן רווי. הפטריות לא ישפיעו על טעמו של הבשר, כך שהקציצות יהיו טעימות בדיוק כמו המבורגר.



הפטריות עשירות במספר סוגים של ויטמין B, כגון ריבופלבין (B2), חומצה פולית (B9), תיאמין (B1), חומצה פנטותנית (B5) וניאצין (B3). הסוגים השונים של ויטמין B מסייעים לגוף לאגור אנרגיה מהמזון ביעילות ומסייעים בייצור תאי דם אדומים.

יוגורט ופירות יער: דיאטה עשירה בכמות האופטימלית של סידן וויטמין D הוכחה כיעילה ביותר לתהליך הירידה במשקל, מדיאטות שאינן כאלה. בנוסף, סיבים תזונתיים הם אחד הרכיבים הגורמים לירידה מוצלחת במשקל. אחת הדרכים ליהנות מכל היתרונות האלה, היא לשלב במהלך היום יוגורט עם שומן מלא ופירות יער.

ביוגורט יש סידן וויטמין D, פירות היער מספקים סיבים ומעט מתיקות. אוכמניות מכילות נחושת, בטא קרוטן, חומצה פולית, ויטמין A, ויטמין E ומגנזיום. תותים הם מקור טוב לוויטמין C, למגנזיום, לחומצה פולית ולאשלגן.  

YOU MIGHT ALSO LIKE