תתרחק ממנה: המעריצים של ריהאנה לא אוהבים שכריס בראון מגיב על תמונות שלה
לאחר שהתוודה שתקף את רירי, התגובות של בראון בחשבון האינסטוש שלה מעצבנות את המעריצים שמבקשים ממנו להתרחק ושואלים, "מה אתה עדיין עושה כאן?"

לאחרונה חשף כריס בראון (29), כי תקף את ריהאנה (30) בתקופה בה היו בני זוג. למרות הווידוי שלו, הוא עדיין מנסה לזכות בה על ידי תגובות והערות מתוקות באינסטוש שלה. לקראת אירועי מכירות ה-Black Friday וההנחות שמגיעות איתם, העלתה הזמרת צילום שלה לבושה בתחתונים אדומים של מותג הלבשה תחתונה וציינה, "בעונה הנוכחית אנחנו מקבלים תעלול-לא-ממתק". 



רירי נראתה כשהיא שרועה על המיטה בזמן שהיא לבושה בתחתונים תואמים לגרביים ולנעלי העקב שלה. המעריצים הגיבו באהדה וציינו כמה מדהים היא נראית. בראון ניצל את ההזדמנות לחלוק את מחשבותיו וכתב באימוג'י נבוך. המעריצים מיד ציננו את התגובה שלו וכתבו לבראון שיפסיק להגיב ושישמור מרחק מהזמרת.

אחד המעריצים כתב, "מדוע שכריס בראון יגיב כך?", מעריץ אחר השיב, "הוא רוצה אותה בחזרה". תגובות נוספות כללו שאלות, כגון "כריס בראון, מה אתה עדיין עושה כאן?".

בשנת 2009 הזמר הורשע בעבירת תקיפה לאחר שנהג באלימות פיסית כלפי ריהאנה, לילה לפני טקס פרסי הגארמי. התמונה שפורסמה הציגה את פגיעות הפנים של ריהאנה והדהימה את העולם. המעשים שלבראון כילו את הקריירה שלו למשך כמה שנים. אם כי, איכשהו הוא עשה קאמבק מרשים. בסרט תיעודי עליו טען בראון, כי בחורה איתה קיים יחסי מין בעבר הופיעה במסיבה שלפני טקס פרסי הגראמי, ושזה מה שעצבן את רירי.

YOU MIGHT ALSO LIKE