שי לחג: בעל חברה הפתיע את עובדיו עם בונוסים במיליוני דולרים
מארק באיידה ייסד בשנות השבעים חברה המספקת שירותי רפואה ביתיים, וכיום היא פועלת ב-22 מדינות ומחזיקה ב-23 אלף עובדים. רגע לפני חג ההודיה, הוא הודיע שיחלק 20 מיליון דולר כבונוסים לכלל העובדים, בהתאם למשך העסקתם

עובדי Bayada Home Health Care, חברה בת 23 אלף עובדים אשר מספקת שירותים רפואיים לבית, קיבלו השבוע בהפתעה מוחלטת את החלטת מארק באיידה, מייסד החברה, לשלם בונוסים בגובה 20 מיליון דולר מחשבון הבנק האישי שלו.

באיידה במהלך ההודעה על הבונוסים, השבוע בפילדלפיה (צילום: Bayada Home Health Care)

על פי הודעת החברה, הסכום שכל עובד יגרוף יהיה תלוי במשך העסקתו. כך למשל, עובדים חדשים יקבלו בסביבות 50 דולר, ואילו העובדים הוותיקים יותר עשויים לקבל מעל ל-10 אלף דולר. השבוע כינס באיידה כ-100 עובדים, במה שאמור היה להיות אירוע קצר וחסר משמעות. לתדהמתם, הוא סיפר על הבונוס לכבוד חג ההודיה, דבר שגרם להם לבכות מרוב אושר.

מלוא הסכום יחולק בין כלל העובדים, הפרוסים על פני 22 מדינות בארצות הברית. "זו הייתה חוויה מדהימה", סיפרה ניקול גרין, אחות שהייתה מבין 100 הנוכחים במקום. גרין, שעובדת בחברה מזה שלוש שנים, סיפרה שהעובדים התבקשו שלא לומר כמה כסף הם קיבלו, אך היא כן הסכימה לומר ש"מדובר בסכום נדיב מאוד".

ההחלטה להעניק את הבונוס היא חלק מהתהליך שעוברת החברה, שעתידה להפוך למלכ"ר בראשית השנה הבאה. "בזמן האחרון אני חושב הרבה על איך הגענו לנקודה הזו ואני מאוד אסיר תודה", סיפר באיידה. את ההודעה על מתן הבונוסים העביר באיידה במלון במרכז העיר פילדלפיה, רחוב אחד בלבד מהמקום בו פתח את סניפו הראשון בשנת 1975.

YOU MIGHT ALSO LIKE