אם תהיתם למה היא לא בבית: הת'ר לוקליר הועברה להשגחה פסיכיאטרית
אחרי שנה לא קלה, לוקליר שוב מוצאת את עצמה בבית חולים פסיכיאטרי, לאחר שהמטפל שלה הבין שהיא זקוקה לעזרה וחווה מה שנראה כמו התמוטטות עצבים

בסוף השבוע האחרון הובלה השחקנית, הת'ר לוקליר (57) לבית החולים, אחרי שהמטפל שלה ועורך דינה הבינו שהיא צריכה עזרה וכי היא חווה מה שנראה כמו התמוטטות עצבים.   




מדיווחים עולה, כי ביום שבת, בשעה 3 אחר הצהריים, התקבלה בתחנת המשטרה של מחוז ונטורה שיחת טלפון מביתה של לוקליר. השנה האחרונה היתה סוערת במיוחד עבור הכוכבת, שנעצרה בחודש פברואר בגין התנהגות אלימה נגד החבר שלה, כריס הייזר, ובגין עבירה נגד שוטר. לאחר מכן הואשמה לוקליר בעבירה נגד השוטר.

בחודש מרס התאשפזה לוקליר על מנת לקבל טיפול בחודש מרס. רק בשלב מאוחר יותר נחשף, כי אחותה של לוקליר העבירה למשטרה שהכוכבת סיפרה שהחבר שלה, חנק אותה וניסה להרוג אותה. בזמן שאחותה לא יודעת אם זה אכן קרה, לוקליר ביקשה להתקשר למשטרה. הייזר הכחיש את ההאשמות, וסיפר למשטרה שלוקליר תקפה אותו ושהוא הגן על עצמו. השוטרים ראו את הייזר אוחז בפרק כף ידה של לוקליר כשהוא מנסה להצמיד אותה למיטה. מהשוטרים נמסר, כי אף אחד מבני הזוג לא תקפו או נאבקו זה בזו.

מהמשטרה נמסר אז, שלוקליר צרחה על אחד השוטרים, "מגיע לפ***נג ילדים שלך למות. זה פ***נג מגיע לך. כשתמצא את עצמך במצב הזה תחשוב עלי".



באמצע חודש יוני, לוקליר אושפזה להערכה פסיכיאטרית. חבר משפחה סיפר, כי השחקנית מאיימת להרוג את עצמה. שבוע לאחר מכן שוב נעצרה לוקליר בגין התנהגות לא הולמת לקצין משטרה. זמן קצר לאחר מכן, היא פנתה לקבלת עזרה מקצועית, ככל הנראה על מנת לטפל בבעיית התמכרות לאלכוהול ובבעיות נפשיות.

בחודש ספטמבר, העלתה לוקליר פוסט בו שיתפה בהתמכרות ובהתאוששות ממנה: "התמכרות היא אכזרית והיא תנסה להפיל אותה. ההחלמה היא הנקמה הטובה ביותר. תהיו נחמדים לכל מי שאתם פוגשים. האור שלכם יכול לשנות את דרכם". 

YOU MIGHT ALSO LIKE