רשת בתי המרקחת CVS: רכישת ביטוח הבריאות אתנה - אחרי חג ההודיה
למרות שכבר הודיעה על סגירת העסקה ב-22 לחודש, החברה מעדכנת את התחזיות. ציינה כי קיבלה אישור מ-26 מתוך 28 מדינות. העסקה, בשווי של 69 מיליארד דולר, צפויה לשנות את פני ביטוח הבריאות בארצות הברית

חברת CVS הודיעה היום (שלישי) כי היא צופה שעסקת הרכישה של ביטוח הבריאות אתנה, בשווי של 69 מיליארד דולר, תחתם לאחר חג ההודיה.

תסגור את העסקה לאחר חג ההודיה. סניף של רשת CVS

רשת בתי המרקחת וחברת ביטוח הבריאות צפו בעבר כי העסקה תיסגר עד ה-22 לחודש.

בVS הודיעה במסמכים שהגישה כי היא קיבלה אישור מ-26 מתוך 28 מחלקות ביטוח של מדינות שונות ברחבי ארצות הברית, והיא נמצאת בשלבים האחרונים של אישור העסקה עם שתי המדינות הנותרות.

לפני כשבועיים הודיעה הרשת על עלייה של 8.2 אחוזים ברבעון האחרון. העלייה ברווחים נובעת בין השאר בזכות עלייה במכירות של תרופות המרשם בחנויות ובזכות צמצום במסים שהחברה שילמה.

היא דיווחה על עליה ברווחים ל-1.39 מיליארד דולר, לעומת 1.29 מיליארד. מדובר בעלייה של 1.36 דולר למניה.

החברה הודיעה עוד כי מס ההכנסה שהיא שילמה הצטמצם ב-268 מיליון דולר ברבעון השלישי שהסתיים בסוף חודש ספטמבר. רשת CVS הצליחה לעבור את תחזיות האנליסטים גם ברבעון הקודם, בזכות עלייה במכירת תרופות מרשם.

העסקה צפויה לעצב מחדש את שירותי הבריאות משום שהיא תחבר בין חברת הביטוח הוותיקה לבין ספק התרופות הגדול ביותר בארצות הברית. לקוחות חברת הביטוח נעים בין מעסיקים שונים לבין תכניות ממשלתיות שונות.

YOU MIGHT ALSO LIKE