נערת התבלינים והקוקאין: מל בי מפרטת מדוע צרכה 6 שורות של סמים מדי יום
מלאני בראון בחרה בזמן אידאלי להוציא לאור את ספר הזיכרונות שלה, Brutally Honest, בו היא חושפת פרטים על צריכת הקוקאין שלה ועל אתר היכרויות יוצא דופן אליו פנתה על מנת למצוא אהבה

אחרי ההודעה המשמחת בדבר האיחוד של בנות הספייס גירלס, החליטה סקארי ספייס, הלא היה מלאני בראון (43), להוציא לאור את ספר הזיכרונות החדש שלה, Brutally Honest. בספר היא חושפת, כי בתקופה בה היתה שופטת בתכנית הכישרונות הטלוויזיונית, אקס פקטור, צרכה בין 5 ל-6 שורות של קוקאין מדי יום.


בראון מתוודה, כי נטלה את הסם על מנת להתמודד עם הקושי שבחיים עם בעלה לשעבר, סטיבן בלפונטה. בני הזוג היו נשואים במשך כעשור והליכי הגירושין שלהם הסתיימו בחודש אוגוסט האחרון.

בספר הזיכרונות של בראון, שצפוי לראות אור ב-27 בנובמבר, היא נזכרת גם בפרטים על ניסיון ההתאבדות שלה, כשנטלה 200 כדורים: "הייתי אדם עצוב ופתטי. יצאתי מכלל שליטה".

לדבריה, על מנת להתמודד עם האתגרים שפקדו אותה לצד ימי הצילומים של אקס פקטור, היא היתה צורכת שתי שורות קוקאין מיד כשהיתה מתעוררת בבוקר: "אז הייתי מתפללת, 'אלוהים, אני מצטערת על נטילת הקוקאין, אבל בבקשה תעזור לי לעבור את היום".



בנוסף, חושפת בראון באוטוביוגרפיה החדשה שלה, שהיא פנתה לאתר היכרויות על מנת למצוא אהבה. אך לא מדובר בטינדר, אלא באתר היכרויות יוצא דופן, שמאפשר למצוא בני זוג פוטנציאליים על ידי צילומים של איבר המין שלהם.

בראון: "חבר הומו סיפר לי על אתר סודי, בו בחורים מפורסמים שלא נמצאים בזוגיות מעלים צילומים". לדבריה, היא יצאה לדייט עם הבחור המפורסם בו על פי הצילום באתר, אך היא לא מתכוונת לחשוף את שמו ורק הוסיפה שזה לא היה רומנטי במיוחד.

YOU MIGHT ALSO LIKE