זוהו 4 הרוגים בשריפת קאמפ, אך פורסמו רק שלושה שמות; הרשויות ממשיכות במאמצי האיתור והזיהוי
לא ברור כמה נעדרים יש בשריפה הקשה, והניצולים עוברים בין המקלטים בניסיון לחפש את יקיריהם. "לא רוצה לגלות שהם נספו בשריפה", אמר סב אחד שדואג לנכדיו

ארנסט פוס היה מוסיקאי שהעביר שיעורים בביתו, קארל וויילי עסק בחידוש צמיגים וחזוס פרננדס, המוכר בשם "זוס", היה אב אוהב וחבר נאמן.

לוחות המודעות מלאים בבקשות מידע על נעדרים

השלושה האלה הם רק חלק מההרוגים הראשונים שזוהו על ידי הצוותים המיוחדים שנשלחו לאתרי שריפת קאמפ, הגדולה והקטלנית ביותר בהיסטוריה של קליפורניה, שהביאה למותם של 48 בני אדם.

בינתיים, הלהבות ממשיכות להתקדם בצפון המדינה באזור העיירה פרדייס, שנחרבה ביום חמישי האחרון, זמן קצר לאחר פרוץ האש. השריפה השמידה עד כה כ-7,700 בתים.

המספר המדויק של נעדרים אינו ברור, אך תושבים רבים מאזור השריפה אמרו כי הם לא הצליחו ליצור קשר עם רבים מבני משפחותיהם וחבריהם. כמה מהם אף החלו לסרוק את המקלטים השונים שנפתחו לרווחת התושבים בניסיון לאתר את יקיריהם.

במקביל, הרשויות פועלות כדי לתגבר את צוותי איתור וזיהוי החללים. הן ביקשו תוספת של חדרי מתים ניידים, כלבי חיפוש, ערכות לזיהוי DNA ועוד 150 אנשי חילוץ והצלה, מעבר ל-13 הצוותים שכבר פועלים במקום.

השריף של מחוז בוט, קורי הוני, הודיע כי זוהו ארבעה הרוגים עד כה, אך פורסמו שמותיהם של שלושה בלבד. ג'יימס וויילי אמר כי אנשי משרד השריף הודיעו לו כי אביו, קארל, היה בין הנספים. עם זאת, הוא לא יכל לצאת מביתו כדי לראות בעצמו את שרידי אביו בן ה-77. משפחתו חיה באלסקה שנים רבות עד שעברו למחוז בוט לפני כמה עשורים.

עשן מיתמר מאחד ממוקדי האש

ג'יימס אמר כי אביו היה גיבור מלחמה, וכי השניים לא שוחחו במשך שש שנים. "איבדתי אותו כבר לפני שנים", הוסיף הבן.

ארנסט פוס, 63, עבר לפרדייס לפני שמונה שנים בעקבות יוקר המחייה שלא אפשר לו להמשיך לחיות בסן פרנסיסקו. בתו, אנג'לה לו, סיפרה כי הוא סבל מבעיות בריאות שלא אפשרו לו ללכת, והוא אף היה מחובר לבלון חמצן. היא סיפרה עוד שכאשר חי בסן פרנסיסקו, אביה לימד מוסיקה מהבית ואף הפך את הסלון לסטודיו.

"אהבתי את העובדה שהוא חלק את הכישרון המוזיקלי שלו איתי, ועם עוד רבים אחרים", אמרה הבת, "הוא היה רוצה שיזכרו אותו כתושב סן פרנסיסקו".

זוג מתחבק על רקע הריסות ביתם

חזוס פרננדס, תושב קונקאו בן 48, תואר בידי מכריו כחבר נאמן, שכן אהוב ואב דואג. "הוא יחסר מאוד לכל מי שהכיר אותו", סיפרה.

בינתיים, יותר מאלף בני אדם נמצאים בכמה מקלטים שהוקמו עבור המפונים. הקהילות מנסות לסייע ככל יכולתן לתושבים שאיבדו את בתיהם ולאלה שנאלצו להתפנות מאזור מגוריהם. מתנדבים אופים ארוכות, ולוחות המודעות עמוסים במידע רב עבור המפונים ובפרטים על נעדרים.

אדי לזרום, שנמלט מפרדייס ברגל לפני שקיבל טראמפ מרכב של חברת UPS, היה בין אלה ששוהים בכנסייה מקומית. הוא אמר כי הוא טרם שמע משלושת נכדיו, בני 22, 24 ו-28.

חברי הקהילה מנסים לסייע למשפחות שלא מוצאות את יקיריהן

"אני מאוד מודאג בנוגע אליהם", אמר, "יש להם היגיון בריא, זה בטוח, אבל אני לא רוצה לגלות אחר כך שהם נספו בשריפה".

גרג גיבסון פונה למקלטים שונים כדי לחפש מידע על שכניו. הוא לא יודע אם הם ניסו לעזוב את ביתם או לא, אך הוא אמר כי השריפה פרצה במהירות כה גבוהה, כך שאם הם היססו אפילו לרגע, מצבם לא טוב. "זה קרה מהר מאוד. ההחלטה הנוחה הייתה להישאר בבתים, אבל זו ההחלטה הלא נכונה".

YOU MIGHT ALSO LIKE