בקו האש: קים קרדשיאן וקניה ווסט היו בין המפורסמים שפונו מבתיהם עקב השריפות בקליפורניה
ליידי גאגא, קים קרדשיאן וכוכבים אחרים מצאו את עצמם מפונים מביתם, בעקבות התפשטות השריפות באזור קלבאסאס ומליבו, שבקליפורניה

השריפות המשתוללות בימים אלה בקליפורניה הגיעו גם לאזור קלבאסאס, שם מתגוררים בין יתר המפורסמים, גם בני הזוג קים קרדשיאן וקניה ווסט. האש הגיעה קרוב אל בית המשפחה שפונתה מהבית, אך כוחות הכיבוי השתלטו עליה בזמן על מנת שהנכס לא יפגע.

העיקר שכולם קרובים ובטוחים, משפחת ווסט

האש התפשטה קרוב אל 250,000 בתים באזור קלבאסאס, כשתושבי האזור, על שלל המפורסמים שבהם, מצאו את עצמם מפונים מבתיהם. בין המפונים היתה גם הזמרת, ליידי גאגא, שהתפנתה מביתה במליבו. האש שפשטה בגבעות מליבו הגיעה גם לביתה של קייטלין (ברוס) ג'נר, שמיהרה לפרסם שיצירות האמנות שלה נתונות בסכנה נוכח השרפה המאיימת.

גם השחקנים מילאנו, ראיין ווילסון ואדי מק'קלינטון, והמוסיקאית, מליסה את'רידג', היו בין הכוכבים המפונים.

השחקנית רומא דאווני פרסמה צילום של שמיים כחולים עם עשן אפור וצייצה: "אני יוצאת מהחניה שלי עם שני הכלבים שלי במושב האחורי של המכונית. אנא התפללו למען הקהילה שלנו ולמען בטיחות כוחות הכיבוי ולוחמי האש".

קרדשיאן-ווסט העלתה סטורי לאינסטגרם וכתבה: "התפללו למען קלבאסאס. רק הגעתי הביתה והיתה לי שעה לארוז ולפנות את הבית. אני מתפללת שכולם בטוחים".

האש המשתוללת בקליפורניה

כמה שעות לאחר מכן עדכן קניה ווסט את העוקבים אחר חשבון הטוויטר שלו: "תודה לכולם על התפילות. המשפחה שלנו קרובה ובטוחה".

מהעדכון האחרון שהעלתה קרדשיאן-ווסט: "שמעתי את הלהבות פוגעות ברכוש שבבית שלנו בבוורלי הילס. אך נראה שהלהבות נעצרו ושהמצב לא צפוי להחמיר נכון לעכשיו. אני מתפללת שהרוחות יהיו לטובתנו. אלוהים הוא טוב. אני רק מתפללת שכולם בטוחים".

YOU MIGHT ALSO LIKE