סמסונג הציגה טכנולוגיה חדשה שעשויה לשנות את תעשיית הטלפונים
בסן פרנסיסקו נערך השבוע כנס של מתכנתי מערכת ההפעלה "אנדרואיד", והיום הציגה החברה הדרום קוריאנית את הטכנולוגיה החדשה המאפשרת לקפל את מסך הטלפון. כעת יתאפשר לבצע מטלות מורכבות יותר שאינן אפשריות בטלפונים או במחשבים ניידים. ההערכה היא שטלפון חדש עם טכנולוגיה זו יושק כבר בראשית 2019

ענקית הטלפונים, המחשבים והטלוויזיות, סמסונג, חשפה במהלך יום רביעי את מוצר הדגל החדש שלה, טלפון נייד שניתן לקפלו, במהלך כנס של מתכנתים של אנדרואיד שנערך בסן פרנסיסקו.


כך צפוי להיראות הטלפון החדש בעל הטכנולוגיה החדשה (צילום: סמסונג)


החברה הדרום-קוריאנית הציגה את המוצר החדש ובו טכנלוגיה חדשה המאפשרת למסכי הטלפונים להתקפל. טכנולוגיה זו זכתה לשם "Infinity Flex", והחברה טוענת שהיא עובדת עם גוגל על המשך פיתוחו. מדובר בבשורה אמיתית בעבור משתמשים "כבדים" של טלפונים מסוג זה, שכן הטכנולוגיה החדשה תאפשר לבצע מטלות מורכבות יותר, וכאלה שאינן אפשריות בטלפונים הנוכחים או במחשבים הניידים.

סמסונג בחרה להציג את הטכנולוגיה החדשה דווקא בכנס זה, וזאת על מנת לקבל משוב חיוני מאותם מפתחים שהגיעו. המטלה הקשה ביותר של סמסונג (ושל גוגל) תהיה למצוא את ההתאמה הטובה ביותר של האפליקציות הקיימות. על האפליקציות לעבוד כעת בשני מצבים, טלפון "רגיל" וטלפון "שנפתח".


בכיר בסמסונג מציג את הטלפון החדש, מוקדם יותר היום בסן פרנסיסקו (צילום: סמסונג)


הערכה היא שסמסונג תשיק את הטכנולוגיה החדשה בסדרת הטלפונים החדשה שתוצג לקראת תחילת השנה הבאה. מומחים מסבירים כי אם החברה תמתין מעבר לכך, אפל עלולה לעקוף אותה ולהציג את סדרת האייפונים החדשה שלה עם אותה הטכנולוגיה. דייב בורק, סמנכ"ל הנדסה בגוגל, אישר כי ישנו שיתוף פעולה בין סמסונג לבין החברה האמריקאית: "מדובר במוצר מאוד מרגש, ואנו מצפים לראות מסכים מתקפלים במספר מוצרי אנדרואיד. למעשה, אנחנו כבר עתה עובדים עם סמסונג על מכשיר חדש שבכוונתה להשיק בשנה הבאה", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE