בזכות תרופות המרשם והמסים: רשת CVS ניצחה את התחזיות, שוב
החברה, שצפויה להשלים את רכישת ביטוח הבריאות אתנה עוד השנה, הודיעה כי עקפה את תחזיות הרווח לרבעון השלישי. מס ההכנסה שהחברה שילמה הצטמצם בכ-270 מיליון דולר

חברת CVS דיווחה היום (שלישי) על עלייה של 8.2 אחוזים ברבעון האחרון. העלייה ברווחים נובעת בין השאר בזכות עלייה במכירות של תרופות המרשם בחנויות ובזכות צמצום במסים שהחברה שילמה.


עקפה את התחזיות. סניף של רשת CVS


רשת בתי המרקחת, שאמורה לסגור את עסקת רכישת ביטוח הבריאות אתנה תמורת 69 מיליארד דולר השנה, דיווחה על עליה ברווחים ל-1.39 מיליארד דולר, לעומת 1.29 מיליארד. מדובר בעלייה של 1.36 דולר למניה.

החברה הודיעה עוד כי מס ההכנסה שהיא שילמה הצטמצם ב-268 מיליון דולר ברבעון השלישי שהסתיים בסוף חודש ספטמבר. רשת CVS הצליחה לעבור את תחזיות האנליסטים גם ברבעון הקודם, בזכות עלייה במכירת תרופות מרשם.

הרשת הסכימה לרכוש את סוכנות ביטוח הבריאות אתנה תמורת 69 מיליארד דולרים בדצמבר אשתקד, צופה שהעסקה תיסגר כבר השנה. העסקה צפויה לעצב מחדש את שירותי הבריאות משום שהיא תחבר בין חברת הביטוח הוותיקה לבין ספק התרופות הגדול ביותר בארצות הברית. לקוחות חברת הביטוח נעים בין מעסיקים שונים לבין תכניות ממשלתיות שונות.

YOU MIGHT ALSO LIKE