על סף הכרזה: אמזון סימנה את העיר הזו למטה החדש שלה
ענקית המסחר המקוון צפויה להקים מטה שני בעיר קריסטל סיטי, פרבר דרומי של וושינגטון די. סי.; הדיווח הראשוני על קבלת ההחלטה הגיע מה"וושינגטון פוסט", עיתון שנמצא בבעלותיו של מייסד אמזון. עוד דווח כי חברות נדל"ן הסירו נכסים מהשוק הפתוח כדי להמתין לכניסת אמזון

אמזון נמצאת בשלבים מתקדמים ביותר בבחירת עיר המטה השנייה שלה, כך על פי דיווח שפורסם הבוקר בעיתון "וושינגטון פוסט", שנמצא בבעלותיו של ג'ף בזוס, מייסד ענקית הסחר. על פי הדיווח, העיר שנבחרה היא קריסטל סיטי (Crystal City), פרבר דרומי של העיר ארלינגטון הסמוכה לוושינגטון די. סי..


ג'ף בזוס, מייסד אמזון (צילום: Getty Images)


החברה כבר בדקה כמה זמן יידרש כדי להעביר לאזור עובדים, כמה זמן יקח לפתוח את מרכז ההפצה וכיצד להודיע לציבור הרחב על המהלך. כל הרמזים האלה יחדיו מעידים על כך שאמזון נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד בהחלטה, ויתכן שכבר בימים הקרובים תפורסם הודעה רשמית.

עוד רמז גדול למעבר נמצא אצל סוכנות הנדל"ן המקומית, JBG Smith, אשר הורידה מהשוק מספר בנייני משרדים גדולים מתוך תקווה שאמזון תבחר במשרדים אלה. ישנה אפשרות שאמזון כבר סיכמה עם החברה על השכרת השטח, אך אין כל אישור רשמי על כך. 



שכונת קריסטל סיטי אומנם נמצאת בווירג'יניה, אך בפועל מדובר באזור השייך לוושינגטון די. סי.. משרד המסחר ומטה שירות המארשלים של ארצות הברית נמצאים בשכונה, כמו גם נמל התעופה ע"ש רונלד רייגן אשר משמש את תושבי וושינגטון די. סי. לטיסות קצרות. רק לפני כשבועיים פורסם כי אמזון צמצמה את רשימת הערים ל-20 המועמדות הסופיות, וכעת נראה שהתקבלה החלטה סופית בעניין.

YOU MIGHT ALSO LIKE