פורד הכריזה על ריקול של 1.5 מיליון דגמי "פוקוס"
תקלה במערכת הדלק עלולה לגרום לכיבוי המנוע ואיבוד השליטה על המכונית, ועל כן הוחלט לבצע את הריקול על הדגם הפופולארי. מדובר במכוניות שיוצרו בין 2012 ל-2018, אך רק בעלי מנוע ספציפי. הרשימה בפנים

יצרנית המכוניות האמריקאית, פורד, הכריזה מוקדם יותר היום על ריקול של מיליון וחצי מכוניות מדגם "פורד פוקוס" אשר יוצרו בין השנים 2012 ל-2018, וזאת לאחר שהתגלתה תקלה במערכת הדלק שעלולה להוביל לאיבוד שליטה על המכונית.


פורד (צילום: Shutterstock)


על פי הודעת החברה, התקלה עלולה להוביל לאחד משני המצבים הבאים: כיבוי המנוע בעת הנסיעה, או כיבוי המנוע בעת הנסיעה ללא היכולת להתניעו מחדש. אם תקלה זו מתרחשת בזמן שהמכונית נוסעת במהירות גבוהה, לדוגמה בכבישים מהירים, היא עלולה להפוך לקטלנית במהרה.

מדובר ב-1.5 מיליון דגמי ה"פוקוס" בעלי אחד מהמנועים הבאים: מנוע GDI בעל נפח של 2.0 ליטר, או מנוע GTDI בעל נפח של 2.0 ליטר. כאמור, מדובר אך ורק במכוניות שיוצרו בין 2012-2018. עד כה, החברה לא דיווחה על תאונות, פציעות או שריפות שהתרחשו בשל התקלה המדוברת. 

ללא קשר לריקול, החברה הודיעה אתמול על ביצועים פיננסים שעלו על ציפיות המשקיעים בוול סטריט, דבר שגרם למניית החברה לעלות. עם זאת, המנייה איבדה כשליש מערכה מאז תחילת השנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE