בקרוב בתפוח הגדול: חנות הנוחות "אמזון גו" בדרך לניו יורק
לאחר שענקית הסחר כבר פתחה שלושה סניפים בסיאטל והודיעה כי בכוונתה לפתוח סניפים נוספים בסן פרנסיסקו ושיקגו, כעת מגיעה תורה של ניו יורק. חרף העובדה שהחברה אישרה את העובדה, פרטים רבים, לרבות המיקום של הסניף, טרם פורסמו לציבור

רשת חנויות הנוחות של ענקית הסחר, "אמזון גו", צפויה להגיע בקרוב מאוד לניו יורק, וזאת לאחר שמספר מודעות דרושים הועלו ביום חמישי האחרון לאתר החברה, לרבות מנהל הסניף ומספר תפקידים בכירים נוספים. כעבור כיממה, החברה אישרה באופן רשמי כי בכוונתה לפתוח סניף בני יורק, אך סירבה לפרט היכן או מתי הוא צפוי להיפתח.


החנות הראשונה של 'אמזון גו', בסיאטל (צילום: וויקיקומנס)


"בואו הצטרפו לאמזון גו וסייעו ללקוחות להשיג אוכל טוב ומהר", נכתב במודעת הדרושים בעבור תפקיד עוזר מנהל החנות. 

כזכור, לאמזון גו יש כעת שלושה סניפים, כולם בסיאטל, שם מרכזי החברה. הראשון נפתח בחודש ינואר האחרון, והחברה כבר הודיעה כי היא מתכוונת לפתוח סניפים נוספים בשיקגו וסן פרנסיסקו, אך פה מדובר בהודעה הראשונה על סניפים בחוף המזרחי.

החנויות מציעות ארוחות מוכנות מראש לכל שעות היום. מעבר לכך, מוצרים בסיסים כגון לחם, חלב, גבינות וכדומה גם זמין. אומנם אין קופות או תורים בחנויות, אך צריכים עובדים כדי למלא את המלאי, להכין אוכל במטבחים ולענות על שאלות הלקוחות. 


חיישנים מיוחדים ביציאה מהמקום (צילום: וויקיקומונס)


במקום תור או קופה, לקוחות צריכים להשתמש באפליקציה של החנות. כל מוצר שהם יקחו יורד מהחשבון שלהם בעת היציאה מהמקום, דבר שנעשה באמצעות חיישנים ומצלמות בכל הסניף.

YOU MIGHT ALSO LIKE